VIP Executive

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Hunt Recruitment active.


Vezi toate job-urile VIP Executive active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Hunt Recruitment
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 15.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    Hunt Recruitment is an executive search and head hunting company, with a young team of passionate professionals.
    You will find in Hunt your ideal partner in understanding what a pleasant, fast and friendly recruitment process looks like.

    Eager to start or further develop your career in recruitment? You have found the right place! :)

    Cerinte

    - Vorbitor nativ de limba romana si limba engleza la un nivel mediu
    - Experienta in vanzari
    - Excelente abilitati de comunicarea, scrisa si verbala
    - Abilitati de negociere
    - Experienta in domeniul jocurilor de noroc
    - Abilitatea de a intractiona cu diferite tipuri de oameni, extern cu clientii, dar si intern, cu echipa si alte departamente
    - Prietenos, empatic, motivat si cu energie buna
    - Disponibilitate pentru munca in ture, incluzand weekend si sarbatori legale
    - Adaptabilitate de munca in echipa

    Responsabilitati

    - Contactarea clientilor sugerati de VIP Manager pentru a-i informa ca au fost selectati pentru proiectul VIP
    - Raspunde fiecarei solicitari ce vine din partea clientilor
    - Rezolva problemele intampinate de catre clientii VIP intr-un mod calm si eficient
    - Oferta informatii corecte si solutii clientilor
    - Isi contacteaza clientii din portofolui conform structurii, prin canalele de comunicare puse la dispozitie de companie: E-mail, Chat, WhatsApp, SMS, Apel telefonic
    - Promoveaza serviciile si imaginea companiei (campaniile,noile jocuri,etc)
    - Construieste relatii profesionale cu clientii
    - Identifica nevoile, grijile si intrebarile clientilor
    - Acorda manual bonusuri de retentie, dar si bonusurile din campaniile VIP si informeaza clientii de aceste bonusuri
    - Lucreaza in echipa si isi ajuta colegii (contacteaza, ofera bonusuri clientilor celorlalti colegi, atunci cand este cazul)
    - Raporteaza problemele tehnice pe care le intampina clientii catre superiori sau catre departamentele abilitate

    Alte informatii

    Clientul nostru
    - Este o agentie de pariuri; a fost infiintata in 2008 ca si companie romaneasca
    - A avut o crestere exponentiala in 10-12 ani si de la 1-2 agentii pe care le aveau in 2008, au ajuns in prezent la peste 1200