Responsabil Documente Arhivă HR

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Humangest Group active.


Vezi toate job-urile Responsabil Documente Arhivă HR active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Humangest Group
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Targu Mures
  • Actualizat la: 21.05.2021
    Scurta descriere a companiei

    Humangest Romania este parte a grupului SGB Humangest Holding, grup cu capital integral italian, specializat in consultanta in domeniul resurselor umane. Obiectivul nostru este sa oferim partenerilor, candidatii potriviti nevoilor lor, precum si idei inovatoare pentru problemele ce pot aparea in domeniul resurselor umane. Humangest Group iti ofera solutii in gasirea unui loc de munca, atat in cadrul echipei noastre, cat si in cadrul companiilor client.

    Cerinte

    Cum ştii ca esti persoana pe care o cautam?

    • Ai studii superioare finalizate;
    • Minim 1 an experienţă în domeniul Resurselor Umane;
    • Ai cunoştinţe de limba engleză;
    • Ai cunostinte MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook;
    • Experienţa privind lucrul în arhivă, constituie avantaj;
    • Curs de arhivar atestat de Arhivele Statului, constituie avantaj.

    Responsabilitati

    Ce presupune munca unui responsabil documente arhivare ?

    • Vei colecta informaţii privind situaţia actualilor angajaţi şi a foştilor angajaţi din documentele de personal arhivate;
    • Te vei asigura de corectitudinea informaţiilor colectate;
    • Vei prelucra şi transpune aceste informaţii în format electronic (fişier excel sau word) si vei transmite datele colectate către Departamentul Centru Servicii HR;
    • Vei cerceta documentele în vederea eliberării copiilor şi certificatelor solicitate de către angajaţi.
    • Vei pune la dispoziţia delegatului Arhivelor Naţionale şi a organelor de control şi judecată documentele solicitate cu prilejul efectuării acţiunilor de control privind situaţia documentele existente în depozitul de arhivă;

    Alte informatii

    Ce iti oferim noi?

    • Posibilitatea de a lucra intr-un mediu profesionist şi dinamic;
    • Lucrezi de luni pana vineri, 8 ore pe zi;
    • Tichete de masă in format electronic;
    • Asigurare medicală privată;
    • Decide locaţia în care vrei să iţi petreci vacanta, iar noi iţi oferim o primă de vacanţă;
    • Posibilitatea de perfecţionare continuă prin sesiuni de workshop-uri, training-uri și certificări noi.