Asistent manager- atributii recrutare personal

Angajator: EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A
Domeniu:
  • Banci
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.05.2021
    Scurta descriere a companiei

    Societatea EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A. este o institutie financiara nebancara. A fost infiintata in anul 2009 ca societate pe actiuni de tip inchis, cu capital privat.

    Obiectul de activitate il reprezinta acordarea de credite de consum, precum si alte tipuri de finantare sau refinantare (creditare atat persoane fizice cat si juridice).
    In prezent suntem activi pe piata financiara cu 17 agentii deschise in 15 orase mari ale Romaniei.

    Cerinte

    Absolvent de studii superioare
    Experienta relevanta in recrutarea de personal
    Abilitati de operare a echipamentelor din dotare
    Cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office
    Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare şi relaţionare cu oamenii
    Capacitate de observaţie şi analiză comportamentală
    Capacitatea de a urmari si solutiona mai multe proiecte de recrutare/selectie in paralel
    Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor
    Abilităţi de lucru în echipă

    Responsabilitati

    Isi desfasoara activitatea in cadrul Departamentului Administrativ
    Intocmeste si actualizeaza baza de date cu potentialii angajati
    Sustine interviurile (telefonic/ la sediu) cu potentialii angajati
    Testeaza potentialii angajati
    Identifica si administreaza canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante
    Concepe si posteaza anunturile de angajare
    Informeaza candidatii cu privire la rezultatul procesului de selectie
    Efectueaza activitati specifice de recrutare personal
    Solicita si obtine documentele necesare pentru dosarele de personal
    Sorteaza si redirectioneaza corespondenta primita si apelurile telefonice receptionate
    Scaneaza si arhiveaza documentele
    Verifica/ actualizeaza diverse situatii la nivel de societate
    Verifica si rezolva diverse aspecte administrative
    Preia si redirectioneaza apelurile primite din partea potentialilor clienti
    Mentine relatia cu firmele de telefonie mobile, firmele de curierat rapid si cu alti colaboratori dupa caz
    Preia si centralizeaza facturile de utilitati

    Alte informatii

    - Un mediu de lucru placut, dinamic, cu oportunitati de dezvoltare profesionala in domeniul financiar-bancar;
    - Posibilitatea de a lucra in cadrul unei societati cu o cultura organizationala solida ce incurajeaza si sprijina performantele angajatilor;
    - Participarea la programe de dezvoltare profesionala;
    - Sprijin permanent din partea colegilor.
    - Contract de munca pe o perioada nedeterminata;
    - Tichete de masa;