Inginer Ofertare Firma Instalatii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Job Consult active.


Vezi toate job-urile Inginer Ofertare Firma Instalatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: Job Consult
Domeniu:
  • Constructii
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 05.03.2021
    Scurta descriere a companiei

    Job Consult este o agenție de recrutare la nivel național, cu bazele în Cluj-Napoca. Ofertele de joburi sunt diverse, de la muncitori necalificați pana la poziții în învățământ, ingineri, PM sau directori. 

    Cerinte

    Bune cunostinte de management al timpului;
    Foarte bune cunostinte tehnice
    Foarte mare atentie la detalii
    Experienta pe o pozitie similara - minim 2 ani; (reprezinta avantaj)
    Cunoasterea limbii Engleza - nivel avansat (reprezinta avantaj);
    Cunoastere foarte buna a limbii romane (vorbit si scris)
    Bune cunostinte operare PC (MS Office, inclusiv MS Project, Autocad, Windoc, Eplan);
    Permis de conducere categoria B;

    Responsabilitati

    Intocmeste o Lista de clarificari necesare intocmirii ofertei de pret si o transmite Clientului sau departamentului tehnic al companiei;
    Emite cereri de oferta catre departamentul de achizitii, si intocmeste fise tehnice pentru materiale/echipamente.
    Analizeaza si selecteaza ofertele de pret primite de la departamentul de achizitii si prezinta rezultatele si propunerile sale catre Directorul Comercial si catre Directorul Tehnic
    Elaboreaza Oferta de pret si se deplaseaza in teren daca este necesar;
    Stabileste resursele materiale si financiare necesare implementarii ofertei de pret si urmareste desfasurarea lucrarilor in bugetul alocat;
    Se asigura de colectarea documentelor necesare facturarii (raport lucrare, procese verbale, poze, rapoarte de activitate)
    Reprezinta persoana de contact (interfata) cu Clientul pe toata perioada derularii selectiei de oferte si, eventual, in prima faza a implementarii ofertei de pret;
    Intocmeste diverse rapoarte de activitate catre Directorul Comercial (ex. situatia ofertelor transmise si evolutia lor, gradul de acceptare a ofertelor, analize cost-beneficiu, propuneri de eficientizare a costurilor si de imbunatatire a competitivitatii ofertelor etc.);
    Propune si dezvolta strategii de eficientizare a procesului de ofertare si actualizeaza baza de date a companiei.