Client service specialist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile WEDOHR active.Vezi toate job-urile Client service specialist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro |
Angajator: | WEDOHR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.03.2021 |
Remote work: | On-site |
WeDoHR team, with more than 15 years of experience in the field of Human Resources, provides complete, professional and dedicated services to the specific needs of our clients in the field of human resources management.
The role of WEDOHR as a provider of recruitment services for our clients is to enable partners to focus on business development and take on the role of identifying and attracting the most suitable candidates for partner organisations.
Candidatul ideal:
• persoana deschisa, perseverenta,orientata spre solutii;
• persoana atenta la detalii, meticuloasa;
• cu abilitati de comunicare, dornic sa dezvolte relatii atat cu clientii, cat si cu membrii echipei;
• aboslvent de studii superioare, de preferat Politehnica sau ASE;
• cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
• cunoasterea unei alte limbi straine prezinta un avantaj.
Gestionarea comenzilor:
• Intocmirea specificatiilor pentru fiecare comanda noua
• Pregatirea fisierelor de tipar impreuna cu subcontractorii
• Trimiterea fisierelor de tipar clientului pentru a obtine validarea inainte de le programa in productie
• Primirea comenzilor
• Verificarea fiecarei comenzi noi, daca, corespunde cu devizul calculat
• Verificarea stocurilor pentru a vedea daca materiile prime aferente fiecarei comenzi exista in stoc
• Lansarea materiilor prime pentru fiecare comanda in parte, daca nu exista in stoc
• Verificarea statusului comenzilor
• Control de calitate a materiilor prime impreuna cu echipa de productie si daca exista probleme de calitate, instiintarea subcontractorului si asigurarea ca materiile prime refacute o sa fie in stock in timp util
Dezvoltarea de noi produse specifice profilului companiei
Confirmarea preturilor pentru fiecare comanda
Informatii despre angajator:
PARAGON COSTUMER COMMUNICATION ROMANIA SRL
- companie care activeaza in domeniul tipografic de mai bine de 15 ani;
- locatie-OTOPENI; pentru confortul colegilor sunt puse la dispozitie microbuze care aduc si duc colegii catre mijloacele de transport in comun(Metrou Victoriei/Unirii)
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Procurement Operations & Client Service Desk Consultant Hybrid | |
Procurement Operations Client Service Desk Consultant (with German) Hybrid | |
Service Delivery Support Senior Consultant Hybrid | |
Vezi job-uri similare (279) |
Raporteaza eroarea la