Logistics Administrator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.


Vezi toate job-urile Logistics Administrator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.12.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.

    La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.

    De ce Vodafone?

    • Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării;
    • Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă;
    • Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon;
    • Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume;
    • Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.


    Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.

    Cerinte

    - Studii medii;
    - Carnet conducere categoria B;
    - Experienta in pozitie similara – minim 2 ani;
    - Cunostinte avansate de stock management;
    - Bune cunostinte de operare PC (MS Office);
    - Aptitudine generala de invatare;
    - Aptitudini de comunicare;
    - Orientare catre rezultat si client.

    Responsabilitati

    - Opereaza in stoc miscarile de marfa;
    - Pastreaza documentele justificative legate de stocuri;
    - Efectueaza lunar inventarul stocului de marfa;
    - Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei;
    - Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic;
    - Respecta legislatia de gestiune a stocurilor;
    - Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei;
    - Utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor;
    - Efectueaza transferurile de marfa din stocul central in substocuri si retur;
    - Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare/primire la zi;
    - Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii;
    - Intocmeste necesarul de materiale folosite pentru expeditia marfii;
    - Transmite catre superiorul ierarhic orice reclamatie privind expeditiile de marfa;
    - Mentine relatia cu firma de curiera;

    Alte informatii

    Acrivitatea se desfasoara in depozitul Pasarea, din Comuna Pantelimon

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (23)