Account Representative

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad România active.


Vezi toate job-urile Account Representative active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad România
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.10.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    - absolvent studii superioare
    - experienta in activitatea de vanzari, customer service, sau account management
    - engleza mediu-avansat
    - permis de conducere categoria B
    - abilitati bune de comunicare si negociere
    - abilitati bune de operare PC
    - disponibilitate deplasari

    Responsabilitati

    • Administreaza baza de date referitoare la clienti si facturi conform instructiunilor de operare.
    • Contribuie la mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii existenti;
    • Realizeaza vizite la sediul clientului si obtine feedback-ul scris al acestora referitor la calitatea serviciilor prestate
    • Asculta cu atentie clientul pentru a determina nevoile si asteptarile acestuia ;
    • Analizeaza evolutia si potentialul clientilor;
    • Asigura cai de comunicare cu clientul, clarifica problemele aparute;
    • Raspunde rapid la solicitarile primite de la clienti ;
    • Informeaza clientii despre modificarile de pret precum si despre orice modificare logistica in desfasurarea serviciilor contractate;
    • Analizeaza sitatia clientului si vinde cantitati si servicii suplimentare
    • Completeaza corect si la timp rapoartele specifice
    • Sesizeaza sefului direct deficientele constatate in activitatea desfasurata, propunand masuri de imbunatatire;

    Alte informatii

    - program L-V 09:00-18:00 (flexibil)
    - salariu motivant+ alte beneficii
    - masina de serviciu

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (83)