Call Center Representative - Remote

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Sameday Courier active.


Vezi toate job-urile Call Center Representative - Remote active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: Sameday Courier
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.09.2020
    Scurta descriere a companiei

    Am intrat pe piața de curierat din România de peste 12 ani și oferim servicii standardizate și specifice la nivel national.
    Pentru că ne tratăm clienții cu același respect cu care ne-am dori să fim tratați, cerințele lor și timpii de livrare sunt mereu o prioritate pentru noi. Desi in prezent, raportat la termenul de livrare realizat, ne situam in media superioara a pietei de curierat romanesti, pentru anul 2020 ne-am propus sa depasim standardele vest-europene si sa obtinem cel mai bun procent de livrare ‘’on time’, din piata.
    Avem planuri ambițioase care vor viza dezvoltarea accelerată a rețelei și, pentru că ne dorim să fim mereu cu un pas înainte, investim masiv în tehnologie pentru a construi un model de business foarte ușor adaptabil la condițiile pieței și pentru a răspunde rapid nevoilor clienților noștri.

    Cerinte

    Te asteptam in echipa noastra daca:

    Ai cunostinte foarte bune de utilizare a calculatorului;
    Iti place sa interactionezi cu clientii prin intermediul telefonului;
    Esti dornic/a de un program flexibil, cu mai multe zile libere pe luna;
    Ai atentie la detalii si te adaptezi usor situatiilor aparute;
    Ai o atitudine potrivita, iti plac provocarile si ai curiozitatea si determinarea de a identifica si solutii;
    Iti place sa lucrezi in echipa si esti o persoana responsabila.

    Responsabilitati

    Principalele activitati sunt:

    Preluarea solicitarilor clientilor in care apar neconformitati - prin e-mail si telefonic;
    Pastrarea unei atitudini profesionale, orientata catre client;
    Furnizarea informatiilor complete legate de colete/servicii;
    Transmitere ofertelor personalizate si oferierea consultantei pentru clientii nostri;
    Redirectionarea solicitarilor catre departamentele specializate;
    Centralizare si organizare informatiilor inter-departamentale.


    Programul de lucru: L-V, o zi lucrata cu o zi libera.

    Alte informatii

    Am intrat pe piața de curierat din România de peste 12 ani și oferim servicii standardizate și specifice la nivel national. Pentru că ne tratăm clienții cu același respect cu care ne-am dori să fim tratați, cerințele lor și timpii de livrare sunt mereu o prioritate pentru noi.

    Desi in prezent, raportat la termenul de livrare realizat, ne situam in media superioara a pietei de curierat romanesti, pentru anul 2020 ne-am propus sa depasim standardele vest-europene si sa obtinem cel mai bun procent de livrare ‘’on time’, din piata.

    Avem planuri ambițioase care vor viza dezvoltarea accelerată a rețelei și, pentru că ne dorim să fim mereu cu un pas înainte, investim masiv în tehnologie pentru a construi un model de business foarte ușor adaptabil la condițiile pieței și pentru a răspunde rapid nevoilor clienților noștri.