Payroll Specialist

Employer: Adecco Romania
Domain:
  • Human Resources - Psychology
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 03.07.2020
    Short company description

    Credem in tine!

    Construirea unei cariere durabile este un proces continuu in care ai nevoie de motivatie, un plan de actiune, flexibilitate si disciplina. Succesul inseamna cunoasterea calitatilor personale si increderea in acestea. Descopera Adecco si vino sa desenam calea in cariera impreuna.

    Cine este Adecco?

    Adecco Romania este parte a The Adecco Group, lider local si mondial in furnizarea de servicii de resurse umane. Cu peste 33.000 de angajati full time si aproximativ 5.100 de sucursale, Adecco este prezent in peste 60 de tari si teritorii. În Romania, compania gestionează peste 8.000 de persoane plasate, are o baza de date cu peste 500.000 de candidaţi şi deserveste zilnic peste 600 de clienţi, toate acestea prin intermediul colegilor din cele 15 sucursale raspandite in intreaga tara.

    Misiunea noastra este sa oferim oamenilor oportunități de angajare în orice etapă a carierei profesionale, iar companiilor, talentele de care au nevoie. Consultantii nostri sunt entuziasti si pasionati, sunt profesionisti specializati in domenii si industrii multiple, au experienta si capacitatea de a-ti intelege dorintele si planurile de cariera si de a gasi job-ul potrivit pentru tine.

    Noi si voi, suntem Adecco.

    Daca nu ai gasit un rol potrivit experientei tale, dar vrei sa fii la curent cu job-urile din piata, viziteaza website-ul www.adecco.ro, sectiunea RESURSE, unde iti poti inregistra CV-ul în baza de date Adecco. Ai vrea ca totul sa fie mai rapid si mai simplu de atat? Atunci descărca aplicația Adecco Jobs valabilă în AppStore și GooglePlay si fii la curent cu noile job-uri.
    Toate datele și CV-urile sunt tratate cu confidențialitate si vor fi luate în considerare în proiectele ce corespund experienței tale profesionale.

    Adecco se angajeaza sa va protejeze si sa va respecte dreptul la intimitate si la protectia datelor dvs. cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de catre Adecco puteti gasi pe www.adecco.ro.

    Requirements

    Adecco Permanent Placement Division is looking for its client, one of the main suppliers of components and repairs in the aeronautical industry for a Payroll Specialist.

    Requirements:
    • + 4 years of experience in HR or as payroll specialist/payroll consultant;
    • Bachelor’s Degree - desirable in economics, human resources management or any other related field;
    • Strong knowledge of payroll and Romanian labour legislation;
    • Confident approach, self-motivated, proactive attitude and ability to work in teams;
    • Ability to adapt to an intensive work environment and to multi-task effectively;
    • Good English language communication capability;
    • Strong knowledge of standard office IT applications (e.g. Excel, Word, PowerPoint);
    • Experience with specific payroll software applications preferably SAP.

    Responsibilities

    Responsibilities:
    • Calculation of the salaries, bonuses and allowances payable monthly, including allowances for social security benefits (sick leave, maternity) related taxes and contributions;
    • Ensuring that all employee-related changes are performed correctly and timely in relevant systems;
    • Demonstrating functional expertise in the areas of domestic payroll (e.g. income tax, social charges, labour law, medical leaves and indemnities, work relations);
    • Registering all salary information in the payroll software;
    • Performing salary calculations;
    • Preparing monthly payroll statements;
    • Preparing and submitting the 112 declaration;
    • Filling-in and transmitting the REVISAL to the Territorial Labour Chamber;
    • Ensure systems and controls are set up accurately within systems to ensure compliance with the legal guidelines;
    • Work with employees regarding questions on payroll, benefits, and/or general administration;
    • Various other administrative functions as require