Customer service representative- divizia Johnson&Johnson
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Optical Investment Group active.Vezi toate job-urile Customer service representative- divizia Johnson&Johnson active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Optical Investment Group |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.09.2020 |
Remote work: | On-site |
Optical Investment Group este un grup de investitii care opereaza cea mai mare retea de optica medicala din Romania, formata din magazinele OPTIblu, OPTIPLAZA, O51. Cu o vechime de 17 ani pe piata, operam 103 magazine in Bucuresti si in marile orase din tara. De asemenea, compania detine o importanta divizie de distributie B2B, autorizata sa comercializeze marci consacrate de rame vedere si ochelari soare, precum: Hugo Boss, MaxMara, Missoni, Moschino, Tommy Hilfiger, Gianfranco Ferre, Carrera, Polaroid, Converse, Cacharel, Pepe Jeans, Replay, Diesel, Pierre Cardin, Benneton si altele.
Cerinte
-Atitudine proactiva;
-Abilitati dе comunicare si negociere;
-Studii superioare finalizate;
-Experienta in call center constituie avantaj;
-Experienta in utilizarea calculatorului ( programele Microsoft Office: Word, Excel, Powerpoint, Outlook) si a Internetului;
-Experienta cu un soft de gestiune, Charisma reprezinta avantaj;
-Cunostinte dе limba engleza certificate prin documente;
-Rezistenta la stres;
-Interactiunea directa cu clientii: informarea, inregistrarea si formarea noilor client in ceea ce priveste procesele actuale pentru plasarea comenzilor, livrare, facturare;
-Colectare comenzi: procesarea comenzilor/formulare si furnizarea de feedback clientilor, starea comenzii, disponibilitatea produselor, follow-up;
-Plasarea comenzilor catre furnizor la un interval de o saptamana;
-Procesul de management de retur:obtinerea avizelor necesare, comunicarea cu clientii privind procesul de returnare si follow-up cu clientii si reprezentatii de vanzari;
-Suport pentru departamentul de vanzari si marketing;
-Gestionarea eficienta a comunicarii cu clientii interni si externi;
Beneficii:
-Pachet salarial atractiv;
-Asigurare medicala privata;
-Oportunitati de promovare in cadrul companiei;
-Traininguri specializate si oportunitate de dezvoltare profesionala;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Key Account Representative Aplica fara CV | |
Customer Success Representative with Polish (Velocity) BUCURESTI, | |
Customer Success Representative, Velocity with Greek BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (118) |
Raporteaza eroarea la