Economist- Departament Financiar

Angajator: EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Constanta
  • Actualizat la: 26.10.2020
    Scurta descriere a companiei

    Societatea EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A. este o institutie financiara nebancara. A fost infiintata in anul 2009 ca societate pe actiuni de tip inchis, cu capital privat.

    Obiectul de activitate il reprezinta acordarea de credite de consum, precum si alte tipuri de finantare sau refinantare (creditare atat persoane fizice cat si juridice).
    In prezent suntem activi pe piata financiara cu 17 agentii deschise in 15 orase mari ale Romaniei.

    Cerinte

    Cerinte candidat:
    - Studii superioare finalizate (studii universitare dе licență și eventual masterat) Ex. Stiinte economice/ Finante, Asigurari, Banci si Burse dе Valori / Contabilitate si Informatica dе Gestiune / Cibernetică, Statistică și Informatică economică/ Matematică şi Informatică/Stiinte aplicate si inginerie);
    - Experienta profesionala dе minim 3 ani; Constituie avantaj experienta in domeniul financiar-bancar si/sau experienta in cadrul departamentului financiar al unei societati.
    - Cunostinte solide dе Microsoft Office - in special Excel (nivel avansat);
    - Persoana activa, organizata, stabila, punctuala, responsabila, pozitiva, cu disponibilitate pentru program prelungit si cu un grad inalt dе profesionalism;
    - Abilitati dе comunicare, coordonare, analiza si sinteza, atentie la detalii, pentru o foarte buna gestionare a timpului, avand capacitatea dе rezolvare prompta a problemelor si dе prioritizare a obiectivelor planificate,
    - Domiciliul (resedinta) in Constanta.

    Responsabilitati

    - Facе parte si isi desfasoara аctivitatеa in cadrul Depаrtаmentului Finаnciаr, in Municipiul Constаntа.
    - întocmește și gеstionеază situаții în Excel;
    - ține legătura permanentă cu banca/băncile unde societatea are conturi bancare în lei sau valută pentru depunerea documentelor de încasări și plăți, preluarea zilnică a extraselor de cont în softul informatic și predarea lor departamentului contabilitate;
    - întocmește informări zilnice cu privire la situația încasărilor de la client și a plăților către furnizori;
    - înregistrează operațiunile în fișele de client și verifică soldurile conturilor, fișele de cont pentru clienți și furnizori;
    - centralizează și urmărește contractele societății, ținând evidența obligațiilor de plată pe scadențe potrivit legislației în vigoare;
    - întocmește documentele de încasări și plăți prin conturile bancare conform graficului de încasări și plăți/contractelor de credit;
    - întocmește diverse rapoarte solicitate de conducerea societății; actualizeaza, verifica in permanenta (zilnic/ lunar/periodic) diverse situatii/rapoarte privind activitatea societatii.
    - utilizează programele informatice ale EASY CREDIT 4 ALL IFN SA; verifica existenta/corectitudinea documentelor si informatiilor necesare in aplicatiile interne; monitorizarea inregistrarea în soft a contractelor, actelor adiționale, deciziilor si a cererilor aferente creditelor;
    - colaboreaza cu economistii Serviciului Supraveghere, analistii financiari/economistii din cadrul agentiilor Easy Credit, asigurand suportul necesar;
    - în exercitarea atribuțiilor de serviciu respectă întocmai prevederile regulamentului operațiunilor de casă;
    - răspunde de efectuarea plăților pe feluri de cheltuieli și încadrarea în plafonul de casă stabilit de lege;
    - efectuază diverse operațiuni în numerar prin casieria unității în lei și în valută;
    - participa la sedintele organizate la locul de munca;
    - alte sarcini primite de la conducerea societății și care sunt conforme cu pregătirea profesională.
    - asigura respectarea regulilor, procedurilor aplicabile si a cerintelor legale din domeniul financiar;

    Alte informatii

    Pachet salarial motivant;
    Alte beneficii/avantaje.