Area Sales Manager (Arges)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teilor active.


Vezi toate job-urile Area Sales Manager (Arges) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Teilor
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Mioveni
  • Pitesti
  • Actualizat la: 17.04.2020
    Scurta descriere a companiei

    Brand-ul Teilor se focusează pe colecții de bijuterii exclusiviste, încrustate cu diamante și pietre prețioase. În Romania nu mai exista un alt retailer specializat exclusiv în bijuterii încrustate cu diamante si pietre pretioase, pozitionat ca un brand national.

    Cerinte

    Experienta solida in vanzari servicii, constituie avantaj.
    Cunostinte aprofundate de vanzari si management strategic;
    Bun negociator, foarte bune abilitati de networking si comunicare;
    Spirit analitic si structurat;Proactiv, ambitios;
    Dinamic, cu spirit de initiativa, deschis provocarilor;
    Abilitati bune de comunicare, usurinta in sustinerea si dezvoltarea relatiilor interpersonale;
    Gandire logica, integritate, loialitate; Orientare catre client;
    Foarte buna orientare spre rezultate, solutii si cu initiativa;
    Abilitati de coordonare a unei echipe;
    Seriozitate, responsabilitate;Spirit de organizare si capacitatea de motivare si automotivare;
    Cunostiinte de operare PC (Word, Excel);
    Cunoasterea limbii engleze; Disponibilitate pentru deplasari ;
    Permis de conducere.

    Responsabilitati

    Coordonarea întregii activități de vânzare servicii din zona alocată.
    Urmărește zilnic activitatea punctelor de lucru , asigurându-se de aplicarea corectă a procedurilor operaționale.
    Efectuează periodic vizite în locațiile existente în portofoliu în vederea obținerii feedback-ului asupra colaborării cu acestea.
    Asigura suportul operational pentru fiecare unitate din zona sa.
    Urmareste si transmite saptamanal rapoarte catre CEO cu performanta fiecarui punct de lucru din zona sa.
    Realizeaza planuri de actiune si le implementeaza in scopul atingerii obiectivelor financiare ale zonei sale.
    Stabileste obiectivele de performanta si evalueaza anual angajatii din subordine;
    Participa activ in recrutarea de personal nou. Contribuie la consolidarea echipei sale participand la interviuri si la alegerea candidatilor, conform standardelor de pregatire profesionala cerute de companie.
    Monitorizeaza performanta echipei sale si gaseste modalitati de motivare a acesteia.
    Este responsabil cu dezvoltarea membrilor echipei si poate face eventuale propuneri de avansare.
    Dezvolta strategii noi de vanzare servicii adaptate cerintelor pietei din zona sa de responsabilitate.
    Se implica activ in rezolvarea situatiilor legate de satisfactia clientilor din zona sa de responsabilitate.
    Colecteaza informatii asupra satisfactiei clientilor, a cerintelor pietei si evolutia concurentei.
    Propune planuri de acțiune în vederea creșterii vânzărilor de servicii în zona alocată.

    Alte informatii

    Rolul este deschis in cadrul diviziei MoneyGold.
    Conceptul MoneyGold se bazează pe servicii financiare la cele mai înalte standarde, sigure, transparente și de încredere.Cele 53 de locații din țară vă oferă împrumuturi prin amanetare, servicii de schimb valutar și transfer rapid de bani.
    Beneficii:
    Masina de serviciu, pachet salarial atractiv, incluzand tichete de masa - card Sodexo, asigurare medicala Medicover si bonusuri de performanta;
    Training;
    Lucrul într-o companie de renume, la standarde de calitate dovedite;
    Posibilitatea de a dezvolta o carieră solidă în domeniu, în cadrul unei echipe tinere și puternice.