Responsabil administrativ (logistica si achizitii)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Responsabil administrativ (logistica si achizitii) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Popesti Leordeni
  • Actualizat la: 19.06.2020
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Abilitati de comunicare;
    Atitudine pozitiva;
    Discernamant si capacitatea de a rezolva problemele;
    Corectitudine si loialitate fata de firma, flexibilitate;
    Spirit de ordine si disciplina.

    Responsabilitati

    Gestionarea parcului auto
    – Verificarea saptamanala a valabilitatii documentelor de tip RCA, CASCO, ITP, TALON, ROVIGNETE.

    – Mentine relatia cu Registrul Auto, Politie, Companiile de Asigurari, Companiile de Leasing, Service-urile Auto.

    – Responsabil pentru programarea masinilor la revizii.

    – Actualizeaza in permanenta dosarul cu istoricul de service al masinilor.

    – Preda si primeste pe baza de proces verbal de receptie autovehiculele si utilajele in exploatarea conducatorilor auto/utilizatorilor.

    – Tine evidenta starii tehnice a autovehiculelor din parcul auto.

    – Mentenanta utilajelor existente in depozitul central si in cele regionale (masini de debitat, stivuitoare, freza de zapada, turbosuflanta, centrala termica, alte echipamente).

    Organizarea si optimizarea transporturilor de marfuri
    – Coordoneaza activitatea de stabilire a rutelor de transport pentru a inlatura sau minimiza intarzierile la livrare si pentru a optimiza costurile de transport.

    – Intocmirea borderourilor zilnice cu traseul soferilor.

    – Completarea documentelor la incarcare de tip CMR.

    – Organizarea transporturilor de la furnizorii interni si externi.

    – Intocmirea documentelor de tip AWB pentru firmele de curierat.

    Responsabil cu centralizarea urmatoarelor date privind personalul logistic:
    -ore suplimentare

    -prezenta la descarcarea containerelor

    -prezenta la inventar

    Responsabil cu organizarea deszapezirii pe timp de iarna.
    Responsabil cu organizarea curateniei in depozit, in curtea si imprejurul acestuia.
    Responsabil cu gestionarea stocurilor de autocolante, role banner non-standard si accesorii (role banda sigilare stadur, accesorii fatade, led-uri, accesorii prelate)
    Responsabil cu gestionarea paletilor de lemn
    Responsabil de buna functionare a aparatelor electrice si electrocasnice, precum si de inspectia anuala PRAM.
    Protectia muncii
    Medicina muncii
    Relatia cu primaria Popesti-Leordeni – plata taxelor si impozitelor.
    Borderouri cu documente de plata pentru banca
    Depunere numerar/documente de plata la banca
    Depunere/ ridicare documente vamale


    Responsabil achizitii produse consumabile:
    – Protocol

    – Papetarie

    – Depozit

    Alte informatii

    Condiţiile postului de lucru:
    Programul de lucru: 8 ore/zi de luni pana vineri, in intervalul orar 09.00-17.30.