Manager Achizitii - Iasi
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Iulius active.Vezi toate job-urile Manager Achizitii - Iasi active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro |
Angajator: | Iulius |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.05.2020 |
Remote work: | On-site |
Compania IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 20 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava.
Odată cu experiența au venit și proiectele care au schimbat percepția asupra stilului de viață, au redefinit și revitalizat centrele urbane și s-au integrat în comunitate. Un parcurs ambițios de peste două decenii, care a pornit cu un mall în Iași, primul din afara Capitalei, inaugurat în anul 2000, și a crescut organic și frumos până la un portofoliu ce cuprinde astăzi peste 300.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), singurele de acest tip din țară, și o rețea națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava). Sunt spații vibrante, care definesc poli de atracție urbană, fiind vizitate anual de peste 68 de milioane de persoane.
Așteptăm CV-ul tău, daca te încadrezi în criteriile de mai jos:
- Studii – Universitare;
- Cunoștințe în domeniul comercial – capacitate de analiză și sinteză, capacitate organizatorică;
- Abilități – utilizare MS Office la nivel avansat;
- Atitudine pozitivă, proactivitate și flexibilitate;
- Orientare către identificarea de soluții, capacitate de lucru sub presiune, adaptare la diverse situații și prezența de spirit;
- Limba engleză la nivel avansat;
- Carnet de conducere categoria B.
Ce vei face?
- Vei coordona şi superviza aplicarea corectă a procedurilor operaţionale de achiziţii şi aprovizionare;
- Vei urmări derularea procesului de aprovizionare ritmică cu materii prime şi materiale, echipamente, contractare execuţie lucrări prestări servicii;
- Vei administra şi dezvolta portofoliul de furnizori autohtoni şi străini;
- Vei participa la negocieri, întocmirea contractelor cadru de aprovizionare cu materii prime şi materiale, echipamente, contractare execuţie lucrări prestări servicii şi actele adiţionale aferente acestora;
- Vei monitoriza implementarea şi derularea contractelor de aprovizionare şi execuţie lucrări prestări servicii;
- Vei prospecta piaţa de profil şi condiţiile de achiziţii/livrare în vederea optimizării continue a stocurilor;
- Vei răspunde pentru calitatea aprovizionării ritmice a societăţii cu materii prime şi materiale, echipamente, contractare execuţie lucrări prestări servicii;
- Vei analiza cauzele neconformităţilor repetate şi a celor potenţiale depistate în activitatea compartimentului şi stabileşte acţiunile corective şi/sau preventive necesare;
- Vei răspunde pentru calitatea negocierii contractelor/actelor adiţionale cu furnizorii;
- Vei avea responsabilitate in activitati privind propunerile de noi furnizori, după o verificare atentă în piaţă şi standardele serviciilor oferite de către aceştia;
- Vei răspunde pentru calitatea activităţii personalului aflat în subordine şi pentru fluxul operaţional la nivelul departamentului pe care-l conduce.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Human Resource Manager Aplica fara CV | |
Mecanic Auto Iasi Aplica fara CV | |
Manipulant marfa - Depozit Anvelope Iasi Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (6) |
Raporteaza eroarea la