Front Desk Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Front Desk Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Marketing
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.04.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Abilitati de comunicare verbala si scrisa;
    - Persoana pro-activa, sociabila si amabila;
    - Spirit de organizare si atentie la detalii;
    - Cunostinte de operare PC (MS Office);
    - Cunostinte minime de limba engleza;
    - Experienta de lucru cu clienti reprezinta un avantaj;

    Responsabilitati

    - Gestionarea activitatilor care tin de receptie si protocol;
    - Organizarea salilor de sedinta;
    - Receptionarea si transferul diverselor solicitari telefonice;
    - Gestionarea corespondentei;
    - Realizarea necesarului de birotica si aprovizionarea conform nevoilor;
    - Suport pentru celelalte departamente.

    Alte informatii

    - Salariul este de 2000 ron net (in mana);
    - Tichete masa cu valoarea unui tichet de 15 ron;
    - Bonusuri in functie de vechime si performanta;
    - Program de luni pana joi, 08:30 - 17:30, ziua de vineri fiind zi scurta, respectiv 14.00;
    - Oportunitatea de a lucra in mediul beauty;
    - Transport decontat;
    - Oportunitati reale de avansare
    -Punctul de lucru: Barbu Vacarescu-sector 1

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    5000 - 5500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (45)