Technical Manager - Ludus

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Inginerie
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Targu Mures
  • Actualizat la: 13.12.2019
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    Abilități și cunoștințe:
    • Persoană dinamică cu o buna capacitate de organizare
    • Abilități foarte bune de comunicare
    • Spirit de observație dezvoltat
    • Cunoștințe tehnice (mecanice și electrice) aprofundate
    • Studii superioare în domeniul tehnic, preferabil electric sau automatizari
    • Experiență în managementul proiectelor de dezvoltare
    • Cunoaștere limbii engleze la nivel conversational
    • Cunoștințe avansate PC
    • Permis de conducere cat. B

    Responsabilitati

    • Organizarea activității departamentului tehnic
    • Aplicarea si respectarea normelor de H&S precum și îmbunătățirea continuă a gradului de implementare a acestora
    • Coordonarea echipei de mentenanță din subordine în vederea desfășurării optime a activităţii de întreţinere si reparaţii;
    • Urmărirea şi asigurarea funcţionării optime și în parametrii a utilajelor;
    • Întocmirea rapoartelor de analiză cu privire la activitatea desfășurată
    • Stabilirea necesarului, aprivizionarea și gestionarea stocurilor pieselor de schimb
    • Gestionarea echipamentelor cu care se execută lucrări în cadrul departamentului;
    • Stabilirea necesarului de investiţii, organizarea și urmărirea implementării acestora
    • Coordonarea lucrărilor de mentenanță sau investiții realizate cu terți

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>