Specialist servicii bancare (front-office)

Angajator: Brainspotting
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Buzau
  • Dej
  • Actualizat la: 07.12.2019
    Scurta descriere a companiei

    We are the leading technology recruitment and selection consultancy in Romania, working on highly specialized technologies for permanent and interim positions. Since our inception in 2001 as the first specialized IT recruitment agency in Romania we supported over 400 national and global clients in acquiring strategic IT talent for their business.

    We are deeply passionate about technology and highly responsible about our work. We understand the pressure of the business and the fact that you need fast and quality results. Therefore we always go for the extra mile to deliver the best IT&C talent for your business, no matter how challenging the project may seem.

    Cerinte

    lientul nostru este cea mai mare insitutie bancara din Romania.

    Candidatul ideal
    Experienta solicitata:
    Experienta relevanta: minim 1 an in institutii financiar- bancare/vanzari de produse sau servici financiar-bancare
    Intelegerea produselor bancare

    Studii:
    superioare: finalizate sau in curs de finalizare;
    studii medii: economice; studii medii in alta specialitate si cursuri de specializare in domeniul bancar/ traininguri de specialitate in cazul candidatilor cu experienta in domeniul bancar.

    Abilitati si competente:
    Orientare catre clienti si solutionarea cerintelor acestora;
    Abilitati de comunicare si relationare;
    Abilitati de vanzare a produselor bancare reprezinta un avantaj;
    Abilitati de negociere.

    Responsabilitati


    Descrierea jobului

    Identifica nevoile clientilor si promoveaza ofertele privind produsele si serviciile bancii;
    Gestioneaza solicitarile clientilor referitoare la contractele de economisire-creditare angajate;
    Asigura implementarea in sistemele informatice a operatiunilor legate de contractele de economisire creditare si/sau ofertele acceptate;
    Asigura atragerea si pastrarea clientilor prin oferirea de asistenta si servicii conform standardelor de calitate ale bancii pentru proiectele in care este implicat;
    Dezvolta portofoliul de clienti prin personalizarea relatiei bancare si prin oferirea de solutii corespunzatoare profilului acestora;
    Actualizeaza datele clientilor in conformitate cu reglementarile interne in vigoare;
    Contribuie la cresterea calitatii servirii clientilor prin asigurarea de suport in zona meeter-greeter si in zona echipamentelor self-service.

    Beneficii:
    Oportunitati variate de training si dezvoltare profesionala
    Stabilitate