Reporting specialist

Angajator: Claret Euro Credit
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.12.2019
    Scurta descriere a companiei

    CLARET EURO CREDIT IFN SA a fost infiintata in anul 2013 si este autorizata de catre Banca Nationala a Romaniei, fiind inscrisa in Registrul General al BNR sub numarul RG-PJR-41-110279/09.08.2013.

    CLARET EURO CREDIT IFN SA este parte a unui grup financiar international activ in SUA, Asia, Europa de Est si Europa de Vest si are ca obiect principal de activitate acordarea de credite persoanelor fizice si persoanelor juridice.

    Echipa noastra este formata din angajati cu o vasta experienta in domeniul serviciilor financiare, cu viziuni moderne si flexibile, ce au un impact important in satisfacerea necesitatilor clientilor.Recunostem si motivam implicarea, spiritul inovativ, increderea si devotamentul angajatilor nostri.

    MISIUNE: Dorim sa oferim o gama variata de servicii financiare la cel mai inalt standard, prin gestionarea prudenta si transparenta a nevoilor clientilor nostri. VIZIUNE: Suntem aici pentru a sustine eforturile antreprenorilor si ale persoanelor private, să fim recunoscuţi ca un partener stabil şi profitabil în servicii financiare accesibile si usoare, gandite pentru nevoile fiecarui client. Crestem impreuna cu clientul nostru, gasim solutii si cream plusvaloare.

    Cerinte

    Experiență de peste 3 ani în domeniul bancar sau institutie financiara nebancara (reprezintă un avantaj experiența în analiză financiară si raportari);
    Cunoștinṭe de limbă engleză la nivel avansat ;
    Cunoștinṭe de utilizare Excel (nivel avansat);
    Pasiune pentru cifre și analize;
    Capacitate de sinteză și spirit analitic;
    Gândire logică, capacitate de organizare și prioritizare.

    Responsabilitati

    Realizarea de rapoarte de analiză economico-financiară care să asigure un management eficient al activităților din cadrul firmei;
    Monitorizarea gradului de atingere a obiectivelor specifice fiecărei activități din cadrul departamentelor din companie;
    Identificarea serviciilor performante, cât și a celor problematice, cu scopul de a le propune axe de ameliorare;
    Analiza cifrei de afaceri, a costurilor, a rentabilității investițiilor;
    Realizarea de bugete anuale, lunare legate de activitatea firmei;
    Realizarea de rapoarte de portofoliu credite;
    Realizarea și prezentarea de analize/ rapoarte punctuale la solicitarea managementului.