Junior Buyer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Meda active.


Vezi toate job-urile Junior Buyer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Meda
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.12.2019
    Scurta descriere a companiei

    Dacă “îți sunăm cunoscut” dar nu știi de unde să ne iei, atunci probabil ne știi direct de la raftul de mezeluri. Sau pentru crenvurștii noștri din piept de pui, cei mai vânduți din piață și galaxie. E bine și așa.
    Meda Prod ’98 SA a apărut în 1998, deci facem 20 de ani, suntem de-o seamă cu voi.
    Și am crescut până am ajuns pe a patra poziție în piață.

    Cerinte

    - licentiat(a) in Contabilitate/ Economie/ Finante;
    - cunostinte avansate de limba engleza;
    - bune cunostinte de MS Excel, Word;
    - cunostinte de operare in SAP;
    - abilitati de organizare si orientare catre rezultate;
    - capacitate de a lucra in conditii de stres.

    Responsabilitati

    - participa la activitatea de achizitionare a elementelor necesare in procesul de productie, conform cerintelor primite din sistemul intern;
    - verifica corectitudinea datelor din comenzile de materiale;
    - inregistreaza in SAP facturile (comanda, lotuire, NIR, factura);
    - participa la rezolvarea anumitor probleme referitoare la discrepantele aparute intre facturile furnizorilor si datele din sistemul SAP;
    - participa la pregatirea comenzilor catre furnizori si la administrarea acestora, astfel incat sa fie indeplinite conditiile de livrare, cantitate, calitate si costuri impuse de procedurile interne si/sau cerintele clientilor;
    - analizeaza stocurile de materiale disponibile si recomanda achizitia de materiale;
    - tine legatura cu furnizorii pentru a colecta informatii referitoare la cantitatile disponibile, preturi, termeni si modalitati de livrare, etc.;
    - comunica direct cu superiorul in situatii de criza pentru a asigura necesarul de materiale in vederea respectării continuităţii procesului de producţie;
    - participara la crearea documentelor specifice Departamentului de Achizitii (Procedura, Norma Metodologica), crearea si completarea fisei de evaluare continua a furnizorilor, creare si actualizare baza de date furnizori;
    - participa la sedintele de audit intern si extern.