PPC Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Sport Couture GROUP active.


Vezi toate job-urile PPC Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Sport Couture GROUP
Domeniu:
  • Internet - eCommerce
  • IT Software
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.12.2019
    Scurta descriere a companiei

    Sport Couture Group is a retail group of which belong:
    - Sport Couture - lifestyle store that combines the most fashionable brands & collections at the borderline between multi-brand and a concept store.
    - Burberry Romania - franchise of the luxury British brand Burberry.
    - KIDZ Sport - combines the most cool brands & collections for kids, like Vans, Nike, Adidas, Fila.
    - Fashion Lifestyle & Distribution SRL - official distributor of the brands VANS, NEW ERA, SUPERDRY with 7 retail stores in the shopping centers: AFI PALACE COTROCENI, BANEASA SHOPPING CENTER, MEGA MALL, PARKLAKE and SUN PLAZA;

    Cerinte

    Cunostinte profesionale necesare:
    - Google Adwords
    - Facebook Business manager si Facebook ads
    - Instagram
    - Youtube
    - Google Analytics
    - Google Search Console
    - Excel
    Cunostintele si competentele:
    - o buna intelegere a performance marketingului, a online marketingului in general, a practicilor de optimizarea conversiilor si User Experience.
    - imbinarea competentelor tehnice cu cele creative; dar si sa fii fascinat de publicitate, campanii inteligente, reclame bine scrise si sa te intrige psihologia consumatorului
    - fire analitica si abilitati de comunicare excelente, atat verbale cat si in scris;
    - pasiune pentru noile tendinte si descoperiri in Digital Marketing;
    - experienta in fashion e-commerce este un avantaj.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Cercetarea si selectarea cuvintelor cheie pentru crearea mesajelor, analiza concurentei, urmarirea celor mai noi trend-uri etc.;
    - Crearea strategiilor, a tacticilor si a media plan-urilor. KPI-urile trebuie atinse pe baza unor strategii care sunt transpuse intr-un media plan impartit in canale, bugete si campanii;
    - Setarea si managementul campaniilor PPC pe baza media plan-ului;
    - Dezvoltarea textelor pentru anunturile din campaniile de Paid Search si Facebook Ads;
    - Selectarea criteriilor de targetare potrivite campaniilor;
    - Monitorizarea si optimizarea zilnica a performantei campaniilor;
    - Analizarea campaniilor si ajustarea acestora in functie de rezultate. Analiza zilnica a performantelor campaniilor: cuvintelor cheie, reclamelor, targetarilor in functie de atingerea obiectivelor si modificarea acestora, astfel incat sa ai rezultate mai bune. Gasirea de noi modalitati care sa duca la succesul campaniilor;
    - Raportarea rezultatelor campaniilor si prezentarea acestuia catre echipa si stakeholder;
    - Crearea unui raport care cuprinde principalii indicatori si care analizeaza performanta campaniilor, recomandari si concluzii despre performanta campaniilor si trasarea unor directii pentru campanii viitoare pe baza concluziilor curente, luand in considerare si tendintele si sezonalitatea.

    - Colaboreaza cu celelalte departamente din organizatie pentru a dezvolta noi campanii de PPC;
    - Responsabil de costul pe conversie si numarul de conversii lunare planificate in bugetul lunaranual.