Asistent Administrativ/Asistent Manager

Angajator: Romanian Software
Domeniu:
  • Altele
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    Romanian Software este o companie specializata in dezvoltarea si implementarea de produse software din domeniul Resurselor Umane. Cu o experienta de peste 15 ani in domeniul IT, compania si-a diversificat continuu activitatea, evoluand de la un dezvoltator de aplicatii software la un furnizor de solutii IT si servicii integrate cu o expertiza profesionista in domeniul Resurselor Umane. Calitatea solutiilor oferite, alaturi de valorile pe care compania le promoveaza reprezinta factori determinanti ai succesului sau.

    Cerinte

    • Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj;
    • Cunostinte pachet Office si navigare internet;
    • Excelente abilitati de comunicare scrisa si verbal;
    • Persoana sociabila, organizata, atenta la detalii, serioasa, flexibila;
    • Limba engleza la nivel mediu-avansat.

    Responsabilitati

    • Asigura protocolul de primire al vizitatorilor;
    • Gestioneaza corespondenta (primire, sortare, revizuire);
    • Pastreaza un registru de intrare/iesire corespondenta;
    • Inregistreaza facturile in sistem;
    • Emite chitante pentru clientii care achita cash;
    • Confirma transporturile interne si externe de marfa, mentinand legatura cu partenerii logistici ai companiei;
    • Verifica si mentine stocul de consumabile (papetarie, apa cafea etc.);

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Salariu fix;
    • Contract pe perioada nedeterminata.