Reporting Specialist

Acest job nu mai este activ!


Vezi toate job-urile Reporting Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Angajator: confidential
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 21.07.2019
    Cerinte

    Ești o persoană riguroasă, cu spirit analitic și capacitate de sinteză? Îți place să lucrezi cu cifre și acorzi atenție detaliilor? Ai capacitatea de a dezvolta rapoarte și analize complexe și de a le prezenta managementului companiei? Știi să gestionezi și să te dedici unui proiect în totalitate, dând dovadă de autonomie? Ești o fire îndeajuns de curioasă pentru a-ți dezvolta o imagine de ansamblu asupra business-ului? Ai capacitatea de a « gândi dincolo de cifre »?



    Dacă răspunsul tău este « DA », atunci te invităm să te alături departamentului Reporting și Controlling din Iași.



    Ne-ar plăcea să ai:
    - experiență de peste 3 ani în domeniul economic/ financiar (reprezintă un avantaj experiența în control de gestiune sau analiză financiară);
    - cunoștinṭe de limbă engleză la nivel mediu-avansat (nivel B2);
    - cunoștinṭe de utilizare Excel (Funcții și Pivot Tables la nivel mediu);
    - pasiune pentru cifre și analize;
    - capacitate de sinteză și spirit analitic;
    - gândire logică, capacitate de organizare și prioritizare.

    Responsabilitati

    În calitate de Reporting Specialist, principalele tale misiuni vor consta în:
    - Realizarea de rapoarte de analiză economico-financiară care să asigure un management eficient al activităților din cadrul firmei;
    - Monitorizarea gradului de atingere a obiectivelor specifice fiecărei activități din cadrul departamentelor din companie;
    - Identificarea serviciilor performante, cât și a celor problematice, cu scopul de a le propune axe de ameliorare;
    - Analiza cifrei de afaceri, a costurilor, a rentabilității investițiilor;
    - Realizarea și prezentarea de analize/ rapoarte punctuale la solicitarea managementului.

    Alte informatii

    Ce oferim:
    - Home office (1 zi/ lună).
    - Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activități sportive, asigurări medicale, seven cards etc;
    - Acces la școala internațională de formare a companiei;
    - Implicare în proiecte transversale, la nivel local sau internațional;
    - Sală de relaxare. Atunci cand ai o pauză în timpul zilei te poți bucura de o masă de foosball, PlayStation și Green Corner;
    - Vineri tematice și alte activități bazate pe conceptul "Happy people at work";
    - Pachet care include beneficii financiare și non-financiare;
    - Integrarea într-un mediu profesionist, alături de o echipă deschisă, dinamică și de succes.