Reporting Specialist

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 25.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Ești o persoană riguroasă, cu spirit analitic și capacitate de sinteză? Îți place să lucrezi cu cifre și acorzi atenție detaliilor? Ai capacitatea de a dezvolta rapoarte și analize complexe și de a le prezenta managementului companiei? Știi să gestionezi și să te dedici unui proiect în totalitate, dând dovadă de autonomie? Ești o fire îndeajuns de curioasă pentru a-ți dezvolta o imagine de ansamblu asupra business-ului? Ai capacitatea de a « gândi dincolo de cifre »?



    Dacă răspunsul tău este « DA », atunci te invităm să te alături departamentului Reporting și Controlling din Iași.



    Ne-ar plăcea să ai:
    - experiență de peste 3 ani în domeniul economic/ financiar (reprezintă un avantaj experiența în control de gestiune sau analiză financiară);
    - cunoștinṭe de limbă engleză la nivel mediu-avansat (nivel B2);
    - cunoștinṭe de utilizare Excel (Funcții și Pivot Tables la nivel mediu);
    - pasiune pentru cifre și analize;
    - capacitate de sinteză și spirit analitic;
    - gândire logică, capacitate de organizare și prioritizare.

    Responsabilitati

    În calitate de Reporting Specialist, principalele tale misiuni vor consta în:
    - Realizarea de rapoarte de analiză economico-financiară care să asigure un management eficient al activităților din cadrul firmei;
    - Monitorizarea gradului de atingere a obiectivelor specifice fiecărei activități din cadrul departamentelor din companie;
    - Identificarea serviciilor performante, cât și a celor problematice, cu scopul de a le propune axe de ameliorare;
    - Analiza cifrei de afaceri, a costurilor, a rentabilității investițiilor;
    - Realizarea și prezentarea de analize/ rapoarte punctuale la solicitarea managementului.

    Alte informatii

    Ce oferim:
    - Home office (1 zi/ lună).
    - Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activități sportive, asigurări medicale, seven cards etc;
    - Acces la școala internațională de formare a companiei;
    - Implicare în proiecte transversale, la nivel local sau internațional;
    - Sală de relaxare. Atunci cand ai o pauză în timpul zilei te poți bucura de o masă de foosball, PlayStation și Green Corner;
    - Vineri tematice și alte activități bazate pe conceptul "Happy people at work";
    - Pachet care include beneficii financiare și non-financiare;
    - Integrarea într-un mediu profesionist, alături de o echipă deschisă, dinamică și de succes.