Economist - Analist financiar

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Filip & Company active.


Vezi toate job-urile Economist - Analist financiar active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Angajator: Filip & Company
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Juridic
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    Filip & Company is a pool of individual values and talents. We pride ourselves on our diversity, creativity, and the varied experiences that influence our collective ability to serve our client. In fact, you will find out that the people at Filip & Company are varied in taste, interests, age and, most importantly, ideas. We work as a team and we know that every team needs players skilled at different positions. We are not a checklist, cookie-cutter kind of place, but we are united by our dedication to our clients and our professional development. We have always valued personal freedom and individuality, which are at the core of the firm's management philosophy.

    We are an eclectic, energetic, young, enthusiastic group of lawyers and professionals with the common goal of providing your client with excellent legal services. We are forward-looking, creative people who enjoy challenge and we always find different ways to look at problems to provide the best solutions for our clients.

    Cerinte

    - Studii superioare absolvite in domeniul economic - cerinta obligatorie;
    - Experienta profesionala in domeniul financiar-contabil - minim 1 an;
    - Cunostinte de contabilitate, cunostinte legislative in domeniul contabilitatii si fiscalitatii;
    - Cunostinte operare PC (Ms Office) si operare in programe specifice domeniului – (cunostinte in utilizarea Charisma ERP constituie un avantaj);
    - Cunostinte de limba engleza - nivel mediu;
    - Competente in culegerea, clasificarea si interpretarea informatiilor;
    - Capacitate de adaptare si invatare rapida, flexibilitate, competente de comunicare la toate nivelurile ierarhice;
    - Capacitatea de organizare si prioritizare a activitatilor cu respectarea termenelor limita;
    - Spirit de observatie si analitic, integritate.

    Responsabilitati

    - Inregistrarea documentelor justificative conform prevederilor legale;
    - Intocmirea si completarea documentelor primare contabile si contarea operatiunilor;
    - Inregistrarea facturilor de bunuri si prestari servicii primite de la furnizori;
    - Inregistrarea si conducerea evidentei deconturilor de cheltuieli si a ordinelor de deplasare;
    - Inregistrare notelor contabile pentru achizitii de mijloace fixe si obiecte de inventar;
    - Inregistrarea registrului de casa, in lei si valuta;
    - Inregistrarea zilnica a tranzactiilor bancare in lei si valuta ;
    - Intocmirea si inregistrarea contractelor individuale de munca si a actelor aditionale necesare,
    deschidrea si mentinerea dosarelor de personal, intocmirea statelor de plata, inregistrare nota contabila salarii;
    - Reconcilierea lunara a tranzactiilor efectuate si soldurile conturilor pentru care conduce evidenta contabila, propune si obtine aprobarea pentru efectuarea corectiilor contabile necesare ;
    - Participa la intocmirea raportarilor periodice fiscale, statistice, in relatia cu BNR, etc.;
    - Participa la inventarierea patrimoniului in limitele de competenta delegate de conducerea societatii;

    Alte informatii

    Beneficii:

    -    Tichete de masa;
    -    Decontare transport în comun;
    -    Bonus pentru activități sportive;
    -    Abonament de sănătate;
    -    Bookster Read'n'Roll;
    -    Team buildings;
    -    Mediu de lucru plăcut.