Policy Services Officer - determined period 1 year

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile NN Asigurari de Viata active.


Vezi toate job-urile Policy Services Officer - determined period 1 year active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: NN Asigurari de Viata
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    NN este o companie de asigurari si managementul investitiilor, activa in peste 18 tari, cu o puternica prezenta in Europa si in Japonia.

    Grupul NN in Romania include activitatile NN Asigurari de Viata si NN Pensii, companii lider pe pietele de profil, si NN Investment Partners, numarul patru in topul companiilor de administrare a fondurilor mutuale din Romania.

    In 2015 ING Asigurari si Pensii a trecut printr-un proces de rebranding si astfel a luat nastere NN. Promisiunea noastra este ca vom continua sa fim alaturi de clientii, angajatii si colaboratorii nostri, un partener apropiat si de incredere. Valorile noastre de baza sunt: ne pasa, suntem transparenti, ne dedicam.

    Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem si a obiectivelor noastre. Ne unesc si ne inspira. Si ne determina comportamentul zi de zi.

    Echipa este primitoare, proiectele diverse, programele de training sunt recunoscute ca fiind printre cele mai bune din industrie, iar daca vii cu o minte deschisa si dorinta de a invata si a te dezvolta din punct de vedere profesional, la NN iti poti construi cariera de succes pe care ti-o doresti. Oriunde ai lucra - in sediul central, in vanzari sau ca intern.

    NN Romania in cifre:

    2,2 milioane clienți unici de asigurări de viață, asigurari de sanatate, pensii obligatorii și pensii facultative
    Cote de piață din 2017:
    Asigurări de Viață – 31%
    Pensii obligatorii (Pilonul 2) – 36% în funcție de activele pe care le administreaza
    Pensii facultative (Pilonul 3) - 51% în funcție de activele pe care le administreaza

    Cerinte

    Requirements:

    University degree
    English skills (speaking and writing)
    Good knowledge of Policy Services activity, rules and procedures

    Competency requirements:

    Analytical thinking, open-minded
    Customer oriented attitude
    Attention to detail (accuracy) skills
    Communication skills (speaking and writing)
    Able to perform in a routine environment
    Teamwork

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    Processing correctly and timely any contract modification requested by the client during the insurance contract
    Giving feedback for business, legal and technical issues implied by any modification of the contract
    Reinforcing lapse policies according to the current rules and procedures
    Calculating correctly and timely and returning of the surrender values
    Co-operating with Actuarial Department in respect of checking surrender values in specific cases and with Finance Department in respect of payment
    Corresponding daily with Sales Force and with client through consultant in order to process client's request and best service the contract
    Contacting daily with Contact Center in order to ensure timely and proper policy services to our clients

    Alte informatii

    Department: Operations - Policy Services