Order Management Analyst with English

Employer: APT Resources & Services SRL
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • Internet - eCommerce
  • Administrative Assistance
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 18.04.2019
    Short company description

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Requirements

    Requirements:

    Customer oriented
    Showing strong customer orientation, to represent customers when communicating with company’s internal stakeholders
    Problem solving and analytical skills (both quantitative and qualitative)
    Regularly analyse customer feedback collected from across the organization, and summarize and extract management implication
    Business acumen

    Responsibilities

    Responsibilities:

    Make sure critical customer feedback is captured and shared with relevant stakeholders across the company
    Continuously acquire feedback from business, including management team, on focus area of VOC to improve User Experience and/or BU Operation
    Maintain list of the initiatives to raise the visibility in the company
    Provide project management support in other BU agenda
    Upon request, provide project management support in the BU’s strategic initiatives

    Other info

    What we offer:

    Attractive salary
    Lunch vouchers
    Private healthcare