Economist - Contabilitate Clienti

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    La eMAG, avansam rapid si ne place ceea ce facem. Daca esti pasionat de job-ul tau, fie ca oferi consultanta unui client sau scrii o linie de cod, si tintesti sus, atunci locul tau este in echipa noastra.

    Iti oferim cele mai bune programe de dezvoltare pentru a-ti imbunatati atat aptitudinile soft cat si cele specifice activitatii tale, dar tu decizi ce vrei sa inveti si incotro vrei sa mergi. Posibilitatile sunt nelimitate.

    Stim ca beneficiile sunt importante, de aceea iti oferim o gama variata. Si pentru ca ne place sa impartasim, la inceputul calatoriei tale in eMAG iti oferim un curs gratuit de e-commerce ca sa te acomodezi. :)
    _____________________________________________________________________
    At eMAG, we are constantly moving forward and we love what we do. If you are passionate about your job, whether it’s offering consultancy to a customer or writing a code line, and you aim high, then you belong in our team.

    We provide you with the best development programs to improve both your soft and job specific skills, but it is you who decides what you want to learn and where you want to go. The possibilities are endless.

    We know benefits are important, that’s why we provide you with a full range of them. And because we like to share, at the beginning of you journey in eMAG we offer you a free course of e-commerce, just to put you up to speed. :)


    Cerinte

    - Experienta anterioara in contabilitate (2-3 ani);
    - Studii superioare economice;
    - Limba engleza - nivel mediu;
    - Cunostinte de utilizare a pachetului MS OFFICE;
    - Cunostinte de utilizare SAP constituie avantaj;
    - Abilitati de planificare, analiza, organizare, dinamism, spirit de echipa; atentie la detalii.

    Responsabilitati

    - Incasari clienti;
    - Reconciliere facturi cu incasari;
    - Confirmari de solduri cu clientii;
    - Analiza solduri neincasate vechi;
    - Compensari de creante si datorii reciproce;
    - Verificare si analiza solduri conturi contabile;
    - Intocmirea de rapoarte cerute de superior;
    - Verificare fise de cont.