Client Service Consultant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vola.ro active.


Vezi toate job-urile Client Service Consultant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Vola.ro
Domeniu:
  • Turism
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    Vola.ro a fost cladita din pasiunea de a calatori si din dorinta de a indeplini visurile oamenilor. Noi insine suntem niste calatori si de aceea intelegem nevoile clientilor, le punem in centrul activitatii noastre si apreciem fiecare experienta la care luam parte. Desi au trecut 10 ani, suntem la fel de entuziasmati si la fel de pasionati ca la inceputuri, atunci cand mica noastra echipa de 7 oameni a pus temelia pentru ceea ce urma a fi “Agentia de turism online nr. 1 din Romania”.
    Noi nu recrutam pentru un post, ci pentru un parcurs profesional! Ne caracterizeaza valori ca munca in echipa, inovare si determinare, creativitate si performanta. Aditional vin la pachet iesirile cu echipa, maratoanele de ping pong din pauzele de masa si un super-view din birou. Tot ce trebuie sa faci tu, este sa vii cu un Can Do Attitude!

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate, reprezinta un avantaj studii in domeniiile Turism, Comunicare, Relatii Publice, Comert, sau Management;
    - Cunostinte avansate de operare pe calculator;
    - Foarte bune abilitati de organizare si comunicare;
    - Inteligenta emotionala si empatie dezvoltate;
    - Initiativa si autonomie de decizie;
    - Atentie la detalii;
    - Rezistenta la stres;
    - Reprezinta un avantaj experienta in folosirea softului Clintelica.

    Responsabilitati

    - Se asigura de intelegerea corecta a feedbackului clientilor conform fiecarui context in parte (atat a celui pozitiv cat si a celui negativ);
    - Ofera un raspuns catre fiecare client (pe email si telefonic) in functie de informatiile colectate;
    - Inregistreaza si proceseaza toate sesizarile primite prin diferite canale de comunicare si urmareste rezolvarea acestora prin propunerea de solutii conform cu procedurile si policile companiei;
    - Gestioneaza baza de date privind sesizarile si reclamatiile;
    - Asigura legatura cu clientul (extern sau intern) pe toata durata derularii procesului de analiza si rezolvare a reclamatiei;
    - Mentine legatura cu furnizorii pentru diferitele cazuri deschise de catre clientii VOLA.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Se ofera un salariu fix si bonus in functie de indicatorii specifici activitatii
    - Program full time, de Luni – Vineri de la 9:00 – 18:00 cu 1 ora pauza de masa la pranz
    - Vacante cu tarife reduse pentru angajati
    - Training-uri de specialitate in domeniul turismului si customer care
    - Premii la concursurile organizate in companie
    - Team-buildinguri si petreceri pe tot parcursul anului
    - Abonament medical la o clinica privata
    - Fructe si cea mai buna cafea la birou
    - Entertainment corner: masa de ping pong, play station, board games
    - Localizare centrala: pe bulevardul Decebal, la 1 minut de statia de metrou Piata Muncii
    - Super-view de la birou
    - Atmosfera destinsa, colegi tineri si prietenosi