B2C Helpdesk with German

Angajator: EBC
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Management - Consultanta
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.11.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem compania de resurse umane care identifică, integrează și administrează eficient personalul de care au nevoie clienții români și internaționali. La noi vei găsi nu doar oportunități de muncă, ci și susținerea morală de care poate mai ai nevoie pentru a prinde curaj. Vom fi lângă tine în timpul interviului cu angajatorul și vom păstra o comunicare transparentă pe toată durata procesului de recrutare.

    Nu uita: Jobul ideal este locul de întâlnire al candidaților și companiilor care se potrivesc, iar noi știm să creăm astfel de locuri de întâlnire.

    Cerinte

    We are recruiting Helpdesk with German for one of our clients.

    - Fluent German and English languages skills (written and spoken)
    - Customer experience oriented
    - Very good problem-solving skills
    - Will be required to work shifts

    Responsabilitati

    -The main objective is to provide High-Quality Customer Service to thePartners, which are several important online Casino and Sports-betting sites such as Netbet or Casino777

    - Handle customer queries through live chat, email and phone
    - Working with multiple back-offices, internal tools as well as engaging 3rd parties (games providers) to ensure customer queries are answered and / or resolved in a timely and correct manner
    - Assisting customers encountering issues with processing payments (credit cards, bank transfers, e-wallets, paysafecard)
    - Upselling the brands promotions
    - Retaining customers who wish to close accounts

    Alte informatii

    - Competitive remuneration package
    - Paid training to new employees
    - Flexible working hours
    - Performance-based bonuses
    - Company events