Helpdesk with German

Angajator: EBC
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Management - Consultanta
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem compania de resurse umane care identifică, integrează și administrează eficient personalul de care au nevoie clienții români și internaționali. La noi vei găsi nu doar oportunități de muncă, ci și susținerea morală de care poate mai ai nevoie pentru a prinde curaj. Vom fi lângă tine în timpul interviului cu angajatorul și vom păstra o comunicare transparentă pe toată durata procesului de recrutare.

    Nu uita: Jobul ideal este locul de întâlnire al candidaților și companiilor care se potrivesc, iar noi știm să creăm astfel de locuri de întâlnire.

    Cerinte

    We are recruiting Helpdesk with German for one of our clients.

    Fluent German and English languages skills (written and spoken)
    Customer experience oriented
    Very good problem-solving skills
    Will be required to work shifts

    Responsabilitati

    Handle customer queries through live chat, email and phone
    Working with multiple back-offices, internal tools as well as engaging 3rd parties (games providers) to ensure customer queries are answered and / or resolved in a timely and correct manner
    Assisting customers encountering issues with processing payments (credit cards, bank transfers, e-wallets, paysafecard)
    Upselling the brands promotions
    Retaining customers who wish to close accounts

    Alte informatii

    Competitive remuneration package
    Paid training to new employees
    Flexible working hours
    Performance-based bonuses
    Company events