Specialist Marketing

Angajator: PayPoint
Domeniu:
  • Internet - eCommerce
  • Marketing
  • Media - Jurnalism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    PayPoint este unul dintre principalii operatori de plăţi ce oferă servicii cu valoare adăugată la nivel internaţional. Compania este recunoscută pentru tehnologia avansată, pentru serviciile puse la dispoziţie consumatorilor şi pentru poziţia de lider în colectarea de plăţi efectuate prin intermediul reţelelor de terminale electronice amplasate în magazine de proximitate.

    Cerinte

    Absolvent studii superioare, preferabil in domeniul Marketing, Comert, Studii Economice;
    Lb engleza avansat –scris si vorbit;
    Experienta in digital marketing: social media, content – minimum 3 ani;
    Cunostinte generale de webdesign, Internet, mobile world
    MS Office, Word, Excel, PowerPoint – nivel avansat;
    Excelente abilități de comunicare (verbala si scrisă);
    Capacitate de a lucra in echipă;
    Corectitudine si loialitate față de companie;
    Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual;
    Disponibilitate deplasari frecvente, permis de conducere categ. B;
    Proactivitate si gandire creative
    Atitudine orientata spre client.

    Responsabilitati

    Contribuie la implementarea planului de marketing stabilit la nivelul întregii companii;
    Propune, implementeaza si coordoneaza proiecte de informare, fidelizare, suport, promovare online si offline, prin mijloace ATL (above the line”) si BTL (,,below the line”), derulate pentru publicurile de interes;
    Comunica si mentine legatura cu furnizorii de produse si servicii (agentia/iile colaboratoare - productie, publicitate, PR, cercetare de piaţă, etc) in vederea conceperii si implementarii actiunilor de care este responsabil;
    Asigura o prezenta puternica si constanta a marcii in mediul online;
    Editeaza/intretine/optimizeaza site-urile si paginile de socializare ale companiei;
    Asigura un proces de comunicare online si offline continuu cu actualii si potentialii consumatori ai serviciilor PayPoint, in vederea cresterii gradului de notorietate si de utilizare a serviciilor companiei;
    Implementeaza proiectele de branding conform standardelor companiei;
    Contribuie la gestionarea situatiei materialelor de promovare, a comenzilor si la optimizarea stocurilor;
    Participa la conceperea si editarea materialelor de promovare/ comunicare/ training pentru publicurile de interes;
    Propune, implementeaza si coordoneaza campanii ce vizeaza promovarea imaginii firmei si a serviciilor, lansarea de noi produse/servicii/promotii, stoparea vanzarii anumitor produse/servicii/promotii si dezvoltarea de noi proiecte;
    Creeaza si intretine bazele de date necesare implementarii diferitelor proiecte/promotii pentru consumatori/ Clienti/ comercianti, monitorizeaza evolutia si rezultatele acestora şi propune solutii de optimizare in functie de performantele înregistrate
    Propune programe de fidelizare si motivare (a consumatorilor, comerciantilor, publicului intern)
    Propune si realizeaza actiuni in vederea fluidizarii si imbunatatirii proceselor de Comunicare Interna
    Monitorizeaza presa scrisa si online, urmareşte modul in care este proiectata imaginea companiei si propune solutii de imbunatatire a acesteia;
    Tine legatura cu agentia de Relatii Publice pentru a asigura: sustinerea imaginii dorite in mass media, corectitudinea mesajelor transmise catre mass media, adaptarea lor in functie de audienta si canal de comunicare.