Contabil de gestiune Cluj-Napoca
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Arabesque active.Vezi toate job-urile Contabil de gestiune Cluj-Napoca active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | Arabesque |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 20.06.2019 |
Remote work: | On-site |
Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive.
Cerinte
- Studii medii economice sau curs de contabilitate;
- Cunostinte de contabilitate;
- Cunosterea legislatiei in domeniu;
- Persoana serioasa si responsabila.
- Verifica modul de respectare a dispozitiilor legale si a Procedurilor de lucru privind gestionarea marfurilor si evidenta tehnico- operativa a acestora;
-Operare facturi
- Efectueaza inventarierea periodica programata a gestiunilor conform dispozitiilor legale si a Procedurilor de inventariere adoptate de catre societate;
- Efectueaza inventarierea patrimoniului societatii conform dispozitiilor legale;
- Adopta masuri pentru prevenirea, descoperirea si recuperarea pagubelor.
Beneficii:
-Pachet salarial atractiv
-Mediu de lucru profesionist
-Posibilitati reale de avansare in cadrul firmei
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Finance Specialist - Part time - Cluj Napoca Aplica fara CV | |
Electrician Mentenanta Aeroport Cluj - Napoca Cluj Napoca, | |
Junior Contabil - EY Express Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (9) |
Raporteaza eroarea la