Agent servicii clienti

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    Asiguram o gama completa de servicii profesionale, prin experienta si cunostintele noastre de specialitate si din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluţii inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este in masura sa livreze servicii pe termen lung, asigurand-ti astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clientilor nostri si, in acelasi timp, dovedim empatie fata de cei pe care îi recrutam, adaugand intotdeauna o vorba buna la serviciile ireprosabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, avand flexibilitate antreprenoriala si know-how–ul necesar, dobandit in anii de experienta ai echipei de recrutare si a specialistilor in salarizare si administrare.

    Reducem eforturile administrative si de time management in ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare si instruire a angajatilor, oferind o gama de servicii asigurate de personal de inalta calificare in baza principiului Total Quality Management, astfel incat, raportul calitate – cost, sa reprezinte un castig pentru dumneavoastra.

    Suntem specializati in functie de industrie si raspundem mereu adecvat cerintelor specifice.

    Consultanta specializata si echipa dedicata, cu experienta relevanta pentru fiecare companie si specializata pe industrii, alaturi de companie de la semnare si pe tot parcursul derularii contractului/proiectului.

    Tratam cu responsabilitate fiecare solicitare venita din partea fiecarui partener.

    Cerinte

    Candidatul ideal
    - Experienta pe un post similar reprezinta avantaj;
    - Cunostinte nivel mediu: limba engleza;
    - Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
    - Operare PC: Word şi Excel;
    - Abilităţi de comunicare si organizare;
    - Orientare spre client si rezultat.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului
    - Preia solicitările primite prin apeluri / e-mailuri și furnizeaza informatii cu privire la serviciile oferite (proiect tigarete electronice);
    - Finalizeaza fiecare apel/instanta printr-o rezolutie;
    - Comunica si colaboreaza eficient cu colegii in vederea indeplinirii obiectivelor pe echipa/departament.

    Se ofera:
    - Program de lucu : Full-time, ture intervalul 08:00 – 22:00;
    - Tichete de masa;
    - Decontarea transportului;
    - Abonament medical la o clinica privata;
    - Sesiuni de training specializate pentru cunoasterea procedurilor de lucru.