Manager departament tehnic & logistica

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Mentor's Search active.


Vezi toate job-urile Manager departament tehnic & logistica active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Angajator: Mentor's Search
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: > 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    Mentor's is a head-hunting and direct search company specializing in management and sales positions.

    Cerinte

    Cerinţe principale:

    • Studii superioare (studiile aprofundate în management constituie un avantaj);
    • 5 ani experienţă în domeniul management și operațiuni;
    • Bune abilităţi de comunicare scrisă şi orală în română și engleză;
    • Abilităţi excelente de operare în Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
    • Bune cunoștințe ale regulilor tehnice domeniului său de activitate;
    • Excelente abilităţi de comunicare;
    • Excelente abilităţi de leadership şi motivare;
    • Bune abilităţi de lucru în echipă;
    • Bune abilităţi de prezentare la nivel profesional.

    Profilul psihologic:

    • Compatibilitate cu valorile şi cultura organizaţiei Peri;
    • Consecvenţă în declaraţii şi acţiuni;
    • Centrare pe rezultate;
    • Iniţiativă;
    • Implicare în muncă;
    • Dinamism;
    • Abilităţi de organizare;
    • Pragmatism și responsabilitate;
    • Abilităţi bune de comunicare;
    • Asertivitate;
    • Abilităţi de prezentare şi persuasiune.

    Responsabilitati

    Obiectivul postului:
    Scopul postului de director operaţiuni este de a conduce şi de a administra departamentele tehnic și logistică, asigurând totodată respectarea corespunzătoare a procedurilor, termenelor și a calității serviciilor operaționale.

    Responsabilităţi principale:
    • Stabileşte obiective operaţionale anuale pentru companie în termenii dezvoltării afacerii, a noilor procese, îmbunătăţirii calitative a serviciilor şi satisfacerii clienţilor, în concordanţă cu obiectivele strategice;
    • Maximizează calitatea serviciilor printr-un proces de îmbunătăţire continuă;
    • Monitorizează buna funcționare a activității prin măsurarea frecventă a calității serviciilor, analiza rezultatelor și asigurarea menţinerii unei orientări puternice spre client;
    • Asigură funcționarea optimă a fluxului logistic de intrări-ieșiri din cadrul companiei Peri în vederea respectării termenelor agreate cu clienții;
    • Dezvoltă portofoliul de servicii pentru a fi cât mai aproape de nevoile clientului;
    • Planifică și coordonează întreaga activitate și supraveghează activitățile echipelor din subordine;
    • Ia decizii adecvate în funcție de complexitate sau de natura tehnică a anumitor aspecte;
    • Alocă sarcini și atribuții în cadrul echipelor din subordine și oferă instrucțiuni de lucru;
    • Supervizează livrările către și de la depozit;
    • Gestionează dificultățile și asigură relația cu clienții și partenerii companiei;
    • Actionează proactiv în vedea soluționării potențialelor probleme care pot apărea in fluxul logistic;
    • Stabilește colaborări eficiente cu alte departamente ale companiei și
    furnizează rapoarte superiorilor săi;
    • Se asigură ca planul anual de dezvoltare a departamentelor tehnic și logistică, precum şi bugetele să fie elaborate şi realizate;

    Alte informatii

    Clientul nostru, Peri România este o companie fondată în anul 1969 și unul dintre cei mai mari producători de cofraje și eșafodaje din lume.
    Este o afacere de familie cu un dezvoltat simț al valorilor, iar scopul acesteia este reprezentat de aducerea performanței și celor mai bune servicii pentru clienții săi.
    Cu sediul principal în Germania, Peri are mai mult de 60 subsidiare și peste 120 centre logistice, are peste 7700 angajați la nivel mondial.