Campaign Manager

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Internet - eCommerce
  • Marketing
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.01.2019
    Scurta descriere a companiei

    At eMAG, we are constantly moving forward and we love what we do. If you are passionate about your job, whether it’s offering consultancy to a customer or writing a code line, and you aim high, than you belong in our team.

    We provide you with the best development programs to improve both your soft and job specific skills, but it is you who decides what you want to learn and where you want to go. The possibilities are endless.

    We know benefits are important, that’s why we provide you with a full range of them. And because we like to share, at the beginning of you journey in eMAG we offer you a free course of e-commerce, just to put you up to speed. :)

    Cerinte

    Responsabilitati:

    •Coordoneaza, implementeaza si monitorizeaza campaniile de marketing pe categoriile asignate;
    • Dezvoltarea strategiei de marketing pe categoriile din portofoliu (inclusiv definirea targetului de cumparatori, pozitionarea in piata, produse, medii de comunicare, obiective de marketing);
    • Identificarea, dezvoltarea si implementarea planului de marketing si comunicare in acord cu strategia de marketing;
    • Identificarea canalelor a comunicare si a mesajelor specifice fiecarei categorii si in acord cu publicul tinta, precum si cu obiectivele comerciale;
    • Face rapoarte de closure / follow-up pentru campaniile implementate;
    • Realizeaza rapoarte centralizate din punct de vedere buget si eficienta pentru campaniile de marketing;
    • Lucreaza cu agentiile media in vederea coordonarii campaniilor;
    • Dezvoltarea de campanii multi-channel si declinarea acestora;
    • Media planning;
    • Alaturi de echipa de research si cea de customer insights analizeaza si evalueaza campanii, customer insights, segmentari de clienti;
    • Utilizeaza instrumentele interne in masurarea on going a campaniilor;
    • Stabileste, planifica si urmareste bugetele alocate pentru fiecare actiune desfasurata.

    Responsabilitati

    Cerinte:

    • Studii superioare finalizate in domeniul marketing, sociologie sau economie;
    • Limbi straine: engleza nivel avansat;
    • Operare PC (MS Office – Word, Excel, Outlook, Browser Internet);
    • Tehnici de marketing online;
    • Tehnici de comunicare – nivel avansat;
    • Cunostinte tehnice IT&C foarte bune;
    • Experienta de minim 3 ani intr-un post similar;

    Alte informatii

    Descrierea companiei
    Beneficii:
    • Pachet salarial competitiv;
    • Politica de beneficii atractiva;
    • Program de integrare intr-o echipa tanara si dinamica;
    • Acces la ultimele tehnologii si echipamente IT;
    • Acces la un mediu de lucru prietenos si profesionist unde vei invata in fiecare zi si iti vei dezvolta cariera.

    Stim ca beneficiile sunt importante, de aceea iti oferim o gama variata:

    - Un buget lunar pe care il poti folosi pentru beneficii flexibile - tichete de masa, pachete turistice, cursuri de dezvoltare profesionala, pensie privata;
    - Discount de angajat;
    - Abonament medical;
    - Acces la biblioteca Bookster;
    - Fructe proaspete la birou, sucuri, apa si cafea;
    - Oferte negociate pentru tine (telecom, banking, food, sport si altele);