Back Office Specialist

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.01.2019
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    - experienta in sales support si backoffice de minim 6 luni;
    - cunostinte MS Office avansate;
    - orientat catre obiectiv si motivator;
    - cunostinte exceptionale limba engleza.

    Responsabilitati

    - introducerea informatiilor privind datele clientilor in sistem;
    - gestionarea activitatilor de contractare;
    - verificarea infornatilor privind datele si clauzele contractuale;
    - coordonarea activitatilor ce tin de arhivarea documentelor (fizic si electronic);
    - coordonarea distributiei postale a documentelor.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>