Reverse logistics coordinator with English (back office)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources Services SRL active.


Vezi toate job-urile Reverse logistics coordinator with English (back office) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources Services SRL
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    Requirements:
    Experience in Customer service/support (minimum 1 year)
    Fluent in English
    Ability to work under pressure/deadlines
    Ability to handle conflict situations
    Multitasking abilities
    Analytical skills: good knowledge of Excel

    Responsabilitati

    Responsibilities:
    Return spare part shipment management
    Investigating each particular case (extract missing part return Email and request to countries,Extract reminders of the day and store into cumulative file,Extract and investigate all 3rd notification)
    Update and maintain QAD for notification
    Invoices management:
    Run Invoices; Submit to country contacts for review; Report invoices once generated
    Check UPS return shipment status from tracking number

    Alte informatii

    Benefits:
    -Schedule: 09-18 (flexible))
    -Business training trips
    -Health Insurance
    -Meal Tickets


    080119IDT

    If you consider yourself to be a match then apply and we’ll contact you in short notice. You can also apply by sending your CV to the following email address: irina.teotoase@ apt. ro