Intragroup Invoicing Administrator

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 18.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    Credem in tine!

    Construirea unei cariere durabile este un proces continuu in care ai nevoie de motivatie, un plan de actiune, flexibilitate si disciplina. Succesul inseamna cunoasterea calitatilor personale si increderea in acestea. Descopera Adecco si vino sa desenam calea in cariera impreuna.

    Cine este Adecco?

    Adecco Romania este parte a The Adecco Group, lider local si mondial in furnizarea de servicii de resurse umane. Cu peste 33.000 de angajati full time si aproximativ 5.100 de sucursale, Adecco este prezent in peste 60 de tari si teritorii. În Romania, compania gestionează peste 8.000 de persoane plasate, are o baza de date cu peste 500.000 de candidaţi şi deserveste zilnic peste 600 de clienţi, toate acestea prin intermediul colegilor din cele 15 sucursale raspandite in intreaga tara.

    Misiunea noastra este sa oferim oamenilor oportunități de angajare în orice etapă a carierei profesionale, iar companiilor, talentele de care au nevoie. Consultantii nostri sunt entuziasti si pasionati, sunt profesionisti specializati in domenii si industrii multiple, au experienta si capacitatea de a-ti intelege dorintele si planurile de cariera si de a gasi job-ul potrivit pentru tine.

    Noi si voi, suntem Adecco.

    Daca nu ai gasit un rol potrivit experientei tale, dar vrei sa fii la curent cu job-urile din piata, viziteaza website-ul www.adecco.ro, sectiunea RESURSE, unde iti poti inregistra CV-ul în baza de date Adecco. Ai vrea ca totul sa fie mai rapid si mai simplu de atat? Atunci descărca aplicația Adecco Jobs valabilă în AppStore și GooglePlay si fii la curent cu noile job-uri.
    Toate datele și CV-urile sunt tratate cu confidențialitate si vor fi luate în considerare în proiectele ce corespund experienței tale profesionale.

    Adecco se angajeaza sa va protejeze si sa va respecte dreptul la intimitate si la protectia datelor dvs. cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de catre Adecco puteti gasi pe www.adecco.ro.

    Cerinte

    For one of our clients, a global leader in the tire manufacturer, we are looking candidates that they have experience in invoicing or billing for a role in a new Intragroup Billing Department;

    If you have a good level of English and French, you know how to deal with Excel (up to Pivot and Vlookup) and you are proactive, please apply!

    An ideal Intragroup Billing Administrator has:

    • Experience in invoicing;
    • Fluently in English and/or French;
    • Excel Knowledge (up to Pivot and Vlookup);
    • Proactive and with initiative;

    Responsabilitati

    Mission:

    • Ensures the quality of the IG billing process, adherence to deadlines, and checking the compliance of the billing process with the rules previously set.
    • Validates invoices and treats credit notes and reflows.
    • Identify opportunities for process improvement and best practices to ensure the correctness of the billing process from the start.

    Main activities:

    • Treating rejected bills and issuing manual invoices in an internal program, respecting legal, fiscal and customs rules.
    • Providing invoices and home declarations for issuing internal customs documents.
    • Identify and handle billing difficulties with Key Users and the Information Manager.
    • Solving various requests from the superior;
    • Issuing and tracking until the SPOC vouchers are resolved by the appropriate SI support.
    • Performing the tests within the project.
    • Prepare and track KPI performance indicators, and action plans.
    • Apply internal control rules (archiving, control, etc.).
    • Suggest good working practices and methods to improve the process.
    • It supports quality and process improvement.

    Alte informatii

    What we offer:

    Good salary package;
    Meal tickets & extra meal daily budget; Fruits at the office;
    Days working from home;
    Holiday budget; Gym discounted;
    Medical subscription or, and medical insurance contract;
    Internal training for the job and a transition for 2 months in France;
    Career opportunities;

    'We do not hire for a job, we hire for a career!'