Inginer suport tehnic L2

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Fildas&Catena Grup active.


Vezi toate job-urile Inginer suport tehnic L2 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Fildas&Catena Grup
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.05.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Fildas Catena Grup reprezinta un grup de companii cunoscute si puternice pe piata farmaceutica. Calatoria noastra a inceput in anul 1991 cu o echipa mica de oameni valorosi, cu ambitii mari in misiunea de a promova Sanatatea in Romania prin contributia permanenta la imbunatatirea sistemului de sanatate, prin calitatea superioara a serviciilor oferite, prin inovatie si diferentiere. Din 1999 de cand a luat nastere lantul Farmaciile Catena, dupa decizia strategica a Fildas de extindere pe verticala in retailul farmaceutic, ni s-au alaturat si alti oameni valorosi, care s-au dedicat aceleiasi misiuni.
    Astazi suntem peste 7000 de salariati, raspanditi la nivel national in peste 800 de farmacii si 15 centre logistice. Ocupam primul loc in topul farma din Romania, iar acest rezultat se datoreaza colectivului pe care l-am construit de-a lungul celor 28 de ani.
    Avem valori comune ce ne unesc si ne indreapta spre acelasi tel si rezultat : pasiunea, ambitia, integritatea, responsabilitatea, curiozitatea si determinarea.

    Cerinte

    Experienta anterioara in domeniul IT si/sau HelpDesk;
    Atitudine proactiva, orientata pe prevenirea si solutionarea problemelor;
    Flexibilitate si adaptabilitate, membru activ al echipei;
    Cunostinte avansate (experienta de minim 2 ani) de operare in medii si tehnologii MS Windows(IIS, Windows Server, Windows OS);
    Cunostinte avansate Microsoft SQL (scripting, debugging, Profiler);
    Cunostinte avansate de utilizare si suport suita Totalsoft (Charisma ERP, Charisma HCM) - constituie un avantaj;
    Cunostinte de troubleshooting, experienta in suport de aplicatii;
    Limba engleza scris si vorbit nivel mediu.

    Responsabilitati

    Asigura mentenanta si suport tehnic pentru aplicatiile dezvoltate;
    Preluare si rezolvare tichete software level 2;
    Escaladare tichete catre suport software level 3, testarea si implementarea solutiilor furnizate de level 3;
    Monitorizare permanenta a performantei aplicatiilor si a incidentelor;
    Asigurarea asistentei tehnice pentru clientii interni;
    Documentarea problemelor si intocmirea de proceduri pentru suport level 1 si suport level 2;
    Instruirea echipei de suport level 1 si a echipelor de service;
    Testarea versiunilor noi de aplicatii software conform planurilor de testare existente;
    Testarea versiunilor software curente pe noi configuratii hardware;

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Fildas&Catena Grup. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Fildas&Catena Grup >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    3200 RON NET / luna
    BUCURESTI, Ilfov,

    Vezi job-uri similare (26)