Inginer suport tehnic L2
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Fildas&Catena Grup active.Vezi toate job-urile Inginer suport tehnic L2 active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Fildas&Catena Grup |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.05.2020 |
Remote work: | On-site |
Fildas Catena Grup reprezinta un grup de companii cunoscute si puternice pe piata farmaceutica. Calatoria noastra a inceput in anul 1991 cu o echipa mica de oameni valorosi, cu ambitii mari in misiunea de a promova Sanatatea in Romania prin contributia permanenta la imbunatatirea sistemului de sanatate, prin calitatea superioara a serviciilor oferite, prin inovatie si diferentiere. Din 1999 de cand a luat nastere lantul Farmaciile Catena, dupa decizia strategica a Fildas de extindere pe verticala in retailul farmaceutic, ni s-au alaturat si alti oameni valorosi, care s-au dedicat aceleiasi misiuni.
Astazi suntem peste 7000 de salariati, raspanditi la nivel national in peste 800 de farmacii si 15 centre logistice. Ocupam primul loc in topul farma din Romania, iar acest rezultat se datoreaza colectivului pe care l-am construit de-a lungul celor 28 de ani.
Avem valori comune ce ne unesc si ne indreapta spre acelasi tel si rezultat : pasiunea, ambitia, integritatea, responsabilitatea, curiozitatea si determinarea.
Experienta anterioara in domeniul IT si/sau HelpDesk;
Atitudine proactiva, orientata pe prevenirea si solutionarea problemelor;
Flexibilitate si adaptabilitate, membru activ al echipei;
Cunostinte avansate (experienta de minim 2 ani) de operare in medii si tehnologii MS Windows(IIS, Windows Server, Windows OS);
Cunostinte avansate Microsoft SQL (scripting, debugging, Profiler);
Cunostinte avansate de utilizare si suport suita Totalsoft (Charisma ERP, Charisma HCM) - constituie un avantaj;
Cunostinte de troubleshooting, experienta in suport de aplicatii;
Limba engleza scris si vorbit nivel mediu.
Asigura mentenanta si suport tehnic pentru aplicatiile dezvoltate;
Preluare si rezolvare tichete software level 2;
Escaladare tichete catre suport software level 3, testarea si implementarea solutiilor furnizate de level 3;
Monitorizare permanenta a performantei aplicatiilor si a incidentelor;
Asigurarea asistentei tehnice pentru clientii interni;
Documentarea problemelor si intocmirea de proceduri pentru suport level 1 si suport level 2;
Instruirea echipei de suport level 1 si a echipelor de service;
Testarea versiunilor noi de aplicatii software conform planurilor de testare existente;
Testarea versiunilor software curente pe noi configuratii hardware;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Inginer automatist IT Aplica fara CV | |
Stagii de Practică - Universitatea Politehnică din București - SEGULA Technologies Aplica fara CV | |
Junior Helpdesk Administrator (Stefanestii de Jos) 3200 RON NET / luna | |
Vezi job-uri similare (26) |
Raporteaza eroarea la