Asistent Manager cu limba germana

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager cu limba germana active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 26.11.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover.
    All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience.  

    Cerinte

    -Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
    -Cunostinte de utilizare a pachetului MS Office (Excel, Outlook, Power Point, Word)
    -Limba germana - nivel avansat;
    -Limba engleza - nivel mediu;
    -Persoana serioasa, responsabila si organizata;
    -Deschisa, sociabila, capabila de a stabili si mentine relatiile cu colaboratorii;
    -Bune abilitaţi de comunicare si relationare sustinute de spirit de initiativa;
    -Capabila sa munceasca in echipa;
    -Orientata spre rezultate, spirit de organizare si implicare;
    -Atitudine pozitiva, flexibilitate, receptivitate si responsabilitate.

    Responsabilitati

    -Gestioneaza agenda de intalniri si evenimente a directorului general;
    -Efectueaza traduceri in/din limba germana;
    -Se ocupa de agenda vizitatorilor, transportul si cazarea acestora;
    -Preia corespondenta sosita din exterior si o distribuie pe destinatii;
    -Pastreaza legatura cu toate departamentele si preia informatiile telefonice/fax pe care le distribuie corespunzator;
    -Asigurarea unui flux de informatii corect si eficient, atat intern cat si extern;
    -Realizeaza activitatile administrative si de protocol;
    -Organizeaza evenimentele companiei;
    -Asigura suport administrativ pentru toate departamentele firmei;
    -Colaboreaza cu diferiti furnizori si gestioneaza contractele cu acestia.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Brasov, Timisoara,