Specialist Helpdesk
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Specialist Helpdesk active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | confidential |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.12.2018 |
Remote work: | On-site |
ALTIMATE is an IT integrator, part of UTI Grup, providing companies with access and control over their main development tool: business information. The detailed understanding of resources and an efficient management of processes within the company give clients a view of the whole picture and opens their way towards new business opportunities.
Cerinte:
- Studii: medii /student in cadrul unei Universitati cu profil IT&C;
- Cunostinte de SQL, cunostinte generale despre baze de date, cunostinte de operare si administrare Windows XP/Windows 7/Windows 8 , cunostinte generale despre retele;
- Constituie avantaj experienta de operator helpdesk;
- Abilitate de invatare, abilitati de comunicare si lucru in echipa, capacitate de adaptare rapida, abilitati de organizare si planificare, atentie la detalii;
- Orientare spre a rezolva probleme tehnice complexe;
- Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu un nivel ridicat de securitate;
- Disponibilitatea de a lucra intr-un regim de 24h/72h;
Responsabilitati:
- Vei face parte din echipa de suport IT, care oferta suport pentru client;
- Principalele responsabilitati sunt: cunostinte SQL, cunostinte generale despre baze de date, cunostinte de operare si administrare Windows 7/ 8 /10 , cunostinte generale despre retele;
- Vei comunica direct cu angajatii clientului nostru, prin email si telefon.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Quality Team Leader - Power Electronics Ghimbav, | |
Solu?ii automotive dezvoltate în Sibiu Sibiu, | |
Senior Network Specialist - IT (TM) Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (706) |
Raporteaza eroarea la