Specialist Helpdesk

Angajator: confidential
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Otopeni
  • Actualizat la: 14.12.2018

    ALTIMATE is an IT integrator, part of UTI Grup, providing companies with access and control over their main development tool: business information. The detailed understanding of resources and an efficient management of processes within the company give clients a view of the whole picture and opens their way towards new business opportunities.

    Cerinte:

    • Studii: medii /student in cadrul unei Universitati cu profil IT&C;
    • Cunostinte de SQL, cunostinte generale despre baze de date, cunostinte de operare si administrare Windows XP/Windows  7/Windows 8 , cunostinte generale despre retele;
    • Constituie avantaj experienta de operator helpdesk;
    • Abilitate de invatare, abilitati de comunicare si lucru in echipa, capacitate de adaptare rapida, abilitati de organizare si planificare, atentie la detalii;
    • Orientare spre a rezolva probleme tehnice complexe;
    • Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu un nivel ridicat de securitate;
    • Disponibilitatea de a lucra intr-un regim de 24h/72h;

    Responsabilitati:

    • Vei face parte din echipa de suport IT, care oferta suport pentru client;
    • Principalele responsabilitati sunt: cunostinte SQL, cunostinte generale despre baze de date, cunostinte de operare si administrare Windows 7/ 8 /10 , cunostinte generale despre retele;
    • Vei comunica direct cu angajatii clientului nostru, prin email si telefon.