Specialist managmentul proiectelor ID: 814181

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.
    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    "Inainte de a aplica pentru aceasta pozitie va invitam sa accesati urmatorul link: https://www.telekom.ro/informare-candidat-dataprivacy pentru a va informa cu privire la modul in care Telekom Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal.”
    *Numai candidatii selectati vor fi contactati.

    Cerinte


    - Studii superioare;
    - Experienţă minim 2 ani într-unul din domeniile: Telecomunicaţii (IT/Comercial/Facturare);
    - Experienta in elaborare de proceduri si procese operationale; participare in echipe de proiect;
    - Aptitudini PC –cunoştinţe de Word, Excel, Power Point;
    - Gândire analitică şi critică;
    - Abilităţi de comunicare eficientă (cu colegii şi cu managementul);
    - Tenacitate de a urmări implementarea proiectelor şi obţinerea de rezultate, abilităţi de lucru în echipă;
    - Lucrul in echipa;
    - Limba engleză – nivel mediu –scris, vorbit.

    Responsabilitati


    - Participa la elaborarea si imbunatatirea proceselor, procedurilor si instructiunilor de lucru aferente proiectelor din cadrul Directiei Executive Comerciale - Segment Business Romania (B2B);
    - Asigură implementarea la termen a proiectelor care ii sunt alocate si monitorizarea acestora;
    - Identifică riscuri/probleme care pot sa apara in atingerea obiectivelor proiectului, elaborează şi implementează planuri de acţiune pentru reducerea/eliminarea acestora.