Asistent facturare
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Austral active.Vezi toate job-urile Asistent facturare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Austral |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.09.2018 |
Remote work: | On-site |
Pentru noi, ca echipa, fiecare zi este o calatorie care se incheie cu zambetul pe buze. Ne place sa ne bucuram unii de prezenta celorlalti si facem echipa atunci cand muncim si cand sarbatorim reusitele.
Stim sa cream lucruri numai cu pasiune si sa raspundem cu mult profesionalism atunci cand vine vorba de relatiile cu cei din jur. Cu orice ocazie suntem atenti la nevoile celorlalti si ne oferim sprijinul cu mult curaj.
Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa resurse.umane@austral.ro.
Ce n dorim sa ai in “bagajul” profesional:
• Studiile medii/superioare cu profil economic;
• Experienta profesionala intr-un rol similar de minim 1 an-prezinta avantaj;
• Organizarea, atentia distributiva;
• Abilitatile de comunicare si relationare foarte bune;
• Cunostintele avansate de utilizare MS Office;
• Cunostintele de contabilitate primara-avantaj;
• Disponibilitatea de a lucra in ture saptamanale (07:00-16:00/10:00-18:00/12:00-21:00).
Locatia este Pipera-Tunari (5 min de mers cu maxi-taxi de la statia de metrou Pipera).
Te asteptam in calatoria Austral
Ce vei face in calatoria Austral?
• Vei emite facturi si avize de insotire a marfii pe baza formularelor de comanda din sistemul de gestiune astfel incat clientii sa le primeasca in format corect si la timp;
• Deoarece acuratetea este foarte importanta in activitatea ta zilnica te vei asigura de verificarea facturilor de marfa;
• Lucram cu un sistem informatic complex de aceea activitatile tale cuprind si operarea notelor de receptie marfa, documentelor de retur, transferurilor de marfa intre depozite si reglarilor de stoc;
• Pentru ca esti o persoana responsabila vei verifica incasarile zilnice si te vei asigura de predarea numerarului la casierie;
• Pentru ca ne dorim sa avem o evidenta corecta a tuturor documentelor, vei arhiva documente specifice departamentului ori de cate ori este nevoie.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operator Facturare-Baneasa Aplica fara CV | |
ASISTENT DEPARTAMENT EVALUARI Aplica fara CV | |
Asistent administrativ- Centru educational de limbi straine BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (22) |
Raporteaza eroarea la