Asistent facturare

Angajator: Austral
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 15.08.2018
    Scurta descriere a companiei

    Pentru noi, ca echipa, fiecare zi este o calatorie care se incheie cu zambetul pe buze. Ne place sa ne bucuram unii de prezenta celorlalti si facem echipa atunci cand muncim si cand sarbatorim reusitele.
    Stim sa cream lucruri numai cu pasiune si sa raspundem cu mult profesionalism atunci cand vine vorba de relatiile cu cei din jur. Cu orice ocazie suntem atenti la nevoile celorlalti si ne oferim sprijinul cu mult curaj.
    Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa resurse.umane@austral.ro.

    Cerinte

    Ce n dorim sa ai in “bagajul” profesional:

    • Studiile medii/superioare cu profil economic;
    • Experienta profesionala intr-un rol similar de minim 1 an-prezinta avantaj;
    • Organizarea, atentia distributiva;
    • Abilitatile de comunicare si relationare foarte bune;
    • Cunostintele avansate de utilizare MS Office;
    • Cunostintele de contabilitate primara-avantaj;
    • Disponibilitatea de a lucra in ture saptamanale (07:00-16:00/10:00-18:00/12:00-21:00).

    Locatia este Pipera-Tunari (5 min de mers cu maxi-taxi de la statia de metrou Pipera).


    Te asteptam in calatoria Austral

    Responsabilitati

    Ce vei face in calatoria Austral?

    • Vei emite facturi si avize de insotire a marfii pe baza formularelor de comanda din sistemul de gestiune astfel incat clientii sa le primeasca in format corect si la timp;
    • Deoarece acuratetea este foarte importanta in activitatea ta zilnica te vei asigura de verificarea facturilor de marfa;
    • Lucram cu un sistem informatic complex de aceea activitatile tale cuprind si operarea notelor de receptie marfa, documentelor de retur, transferurilor de marfa intre depozite si reglarilor de stoc;
    • Pentru ca esti o persoana responsabila vei verifica incasarile zilnice si te vei asigura de predarea numerarului la casierie;
    • Pentru ca ne dorim sa avem o evidenta corecta a tuturor documentelor, vei arhiva documente specifice departamentului ori de cate ori este nevoie.