Suport tehnic

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile RCS & RDS active.


Vezi toate job-urile Suport tehnic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: RCS & RDS
Domeniu:
  • Inginerie
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Buzau
  • Cluj Napoca
  • Timisoara
  • Actualizat la: 11.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem cel mai important operator din piata serviciilor integrate de comunicatii din Romania.Suntem lider pe segmentul serviciilor de televiziune si pe cel al serviciilor de internet si suntem principalul operator alternativ in furnizarea serviciilor de telefonie fixa.
    Am ajuns aici fiindca ne-am bazat pe tehnologia performanta, permanent eficientizata astfel incat sa corespunda cerintelor din ce in ce mai mari ale clientilor nostri. Ne-am bazat la fel de mult pe puternica si profesionista echipa RCS & RDS, formata din mii de oameni.
    Echipa RCS & RDS este foarte importanta pentru noi si vrem sa o extindem cu noi colegi, capabili sa ne sustina in demersul nostru de a ramane lider in piata serviciilor de telecomunicatii.



    Cerinte

    Absolvent studii tehnice (student in an terminal) sau certificari/cursuri networking (CCNA reprezinta un avantaj);
    Cunostinte teoretice si practice despre functionarea protocoalelor TCP/IP, PPPoE;
    Cunostinte de baza despre retele (nivele OSI si raportarea lor asupra echipamentelor de retea, VLanuri, organizarea DNS, RIPE);
    Cunostinte minime linux (ping/traceroute, tcpdump, telnet, ssh, whois, mtr);
    Abilitati foarte bune de identificare si rezolvare probleme;
    Abilitati foarte bune de comunicare;
    Atitudine proactiva si orientata catre client;
    Limba engleza fluent: scris si vorbit.
    Disponibilitatea de a lucra in schimburi

    Responsabilitati

    - Preluarea/rezolvarea problemelor tehnice intampinate de clienti;
    - Monitorizare (verifica parametrii de functionare ai retelei/echipamentelor de acces si problemele aparute);
    - Routare statica, subnetare;
    - Escaladarea problemelor care nu tin de competenta departamentului;
    - Troubleshooting pentru situatiile aparute in reteaua Rcs&Rds ( Ip/MPLS, nivel II, escaladare de la suport);
    - Administrare servere;
    - Ocazional comunicarea cu clientii.