Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist Suport Tehnic - Limba Franceza Aplica fara CV | |
Consultant Relații Clienți limba Germană | București Aplica fara CV | |
Consultant Relații Clienți limba Olandeză | București Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (218) |
Consultant Servicii Clienti: limba Italiana/Spaniola/Engleza
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile DIGI active.Vezi toate job-urile Consultant Servicii Clienti: limba Italiana/Spaniola/Engleza active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | DIGI |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.04.2019 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
DIGI este liderul pieței de telecomunicații din România pe segmentele de internet de bandă largă (broadband), servicii de distribuție TV (pay-TV) și telefonie fixă, deținând o cotă importantă pe segmentul de comunicații mobile, precum și cea mai mare acoperire la nivel național. Compania derulează operațiuni în România, Spania, Italia și urmează să lanseze servicii electronice în Portugalia și Belgia.
Soluțiile de conectivitate și comunicații electronice convergente furnizate de DIGI se bazează pe rețele moderne de fibră optică și tehnologii de ultimă generație. DIGI pune la dispoziția clienților săi și o ofertă diversificată de conținuturi radio și TV: sport (Digi Sport), știri (Digi24), filme, documentare, muzică și serviciul de content Digi Online.
Cerinte
Candidatul ideal
Iti place sa intractionezi cu clientii si esti orientat mereu catre solutii?
Esti o fire ambitioasa si iti place sa lucrezi in echipa?
Daca raspunsul la intrebarile de mai sus este pozitiv, la fel ca atitudinea ta, esti persoana pe care o cautam!
Descrierea jobului
Vei face parte din departamentul Relatii Clienti DIGI Mobil Spania sau Digi Mobil Italia si vei fi responsabil de:
preluarea apelurilor telefonice in limba italiana/spaniola/emgleza, in functie de nivelul de cunoastere a limbii;
oferirea informatiilor de interes, privind serviciile companiei oferite in Spania si Italia;
identificarea nevoilor clientilor si gasirea solutiilor potrivite pentru rezolvarea situatiilor semnalate;
atingerea standardelor calitative si cantitative stabilite la nivel de departament.
Responsabilitati
Este necesar sa:
cunosti limba italiana/spaniola/engleza cel putin la nivel conversational;
sa fii dispus sa lucrezi in ture;
sa reactionezi prompt si eficient la solicitarile clientilor;
sa fii dornic de a invata si experimenta lucruri noi.
Alte informatii
Noi iti oferim:
programe atractive de training, specifice activitatii;
un mediu de lucru prietenos cu multe oportunitati de dezvoltare profesionala si personala;
un venit lunar motivant;
flexibilitatea programului.
Raporteaza eroarea la