Customer Support Sector 5

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Customer Support Sector 5 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.05.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    • Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă în limba romana;
    • Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan;
    • Empatie și capacitatea de a răspunde prompt și profesionist la nevoile clienților;

    Responsabilitati

    • Oferirea de asistență clienților prin intermediul telefonului, emailului și chat-ului într-un mod eficient și profesionist;
    • Identificarea și rezolvarea promptă a problemelor și a întrebărilor clienților;

    Alte informatii

    • Salariu lunar NET de 2800 lei + tichete 21 lei/zi + spor ore noapte 25% + spor weekend
    • Oportunități multiple de promovare, inclusiv posibilitatea de a avansa în primele 6 luni de activitate;
    • Contract munca perioada nedeterminata;
    • Abonament medical privat la rețeaua Regina Maria;
    • Acces la platforma de lectură online, Bookster;
    • Diverse reduceri la partenerii noștri (Lensa, Therme, Hard Rock Cafe etc.)



    SE LUCREAZA DOAR DE LA SEDIU: SECTOR 5.
    PROGRAM FULL-TIME, 8 ORE/ZI IN TURE (24/7), 5 ZILE LUCRATOARE, 2 ZILE LIBERE.

    Beneficii

    • Decontarea transportului
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Timisoara, Job national

    Vezi job-uri similare (155)