Reprezentat serviciu client - telefonic,chat, e-mail

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Retail - Comert
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.05.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă în limba [limba de lucru].
    Experiență anterioară în domeniul serviciului clienți sau într-un mediu similar este un avantaj.
    Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a gestiona mai multe sarcini simultan.
    Orientare către client și capacitatea de a răspunde la nevoile clienților cu profesionalism și empatie.

    Responsabilitati

    Oferirea suportului clienților prin telefon, chat și e-mail, rezolvând întrebările și problemele acestora într-un mod prompt și profesionist.
    Identificarea și raportarea feedback-ului clienților pentru a îmbunătăți continuu experiența utilizatorilor.
    Colaborarea cu echipele interne pentru a rezolva problemele clienților într-un mod eficient.

    Alte informatii

    Salariu 2800 lei net
    Tichete de masa 420 lei / luna
    Spor ore de noapte 25%
    Spor ore de weekend
    Contract de munca perioada nedeterminata

    Program: 8 ore, 5 zile din 7, de luni pana duminica (doua libere legate care pot fi in timpul saptamanii sau in weekend prin rotatie)

    Locatie: Bucuresti, Sector 5

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Program de lucru flexibil
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (217)