Proactivitatea si dorinta de a invata sunt cea mai buna metoda de a fi cea mai buna varianta a ta - Madalina Nicolae @ Lugera - The People Republic

Entuziasti si diferiti, intotdeauna zambitori si de ajutor, la momentul potrivit. Aceasta este, in cateva cuvinte, echipa Lugera din Romania.

O echipa de oameni dedicati, optimisti, gata sa faca fata tuturor provocarilor intr-o maniera naturala, pozitiva şi prietenoasa; un grup de oameni care lucreaza pentru oameni, neconditionat!

Republica Lugera este asa cum ar trebui sa fie orice republica: cu zambete, stralucire, hohote de ras la fiecare etaj.



Care sunt elementele care va diferentiaza de celelalte companii din aceeasi industrie (proiecte, activitati interne, tehnologii utilizate etc.)?

Ne diferentiem prin viziunea pe care o avem asupra domeniului in care lucram, culoarea fuchsia care inca ne caracterizeaza dupa atata timp si optimismul cu care privim provocarile. Ne implicam in proiecte cu care ne dorim sa venim in sprijinul comunitatii, fie ca sunt workshop-uri pentru elevi/studenti prin colaborari cu ONG-uri precum PRIME, SISC, actiuni caritabile sau proiecte pentru candidatii 45+.

Pentru specialistii din Resurse Umane organizam evenimentele de Payroll and Coffee in care discutam probleme si situatii, cu scopul de a identifica cea mai buna solutie sau metoda de abordare. De asemenea, de cateva luni lucram cu o companie care ne furnizeaza serviciile unui program online, Dora, pe care il testam in activitatea noastra, transmitandu-le rezultatele mai apoi pentru actualizari in sistem.


Care a fost cea mai inspirata intrebare primita de la un candidat in timpul interviului de angajare?

Am avut parte de multe surprize in timpul interviurilor dar cred ca cea care mi-a ramas in minte dupa atata timp este intrebarea pe care am primit-o de la un candidat care se afla intr-un impas profesional de ceva vreme si avea nevoie de consultanta: cum as putea sa-mi fac o prezentare cat mai buna pentru recruiteri?

De ce a fost aceasta cea mai inspirata? Pentru ca in cazul nostru, primul contact e de cele mai multe ori si cel mai relevant si de atunci ma tot gandesc la o varianta mai practica, pe langa cea a recomandarilor, prin care putem identifica candidate eligibili si din punct de vedere al potentialului,pe langa cel al capacitatii lor de asimilare a informatiilor.


Ce inseamna performanta in cazul unui angajat la voi?

Performanta in cadrul Lugera poate lua foarte multe forme dar cel mai important pentru noi este proactivitatea si dorinta de a invata. Consideram ca este cea mai buna metoda de a fi cea mai buna varianta a ta.

In cadrul intalnirilor saptamanale de Sharing Knowledge reusim sa acumulam informatii noi despre diversele domenii pentru care recrutam si noi modalitati de identificare a candidatilor cat mai aproape de profilul cautat.


Care sunt cele mai deosebite beneficii sau initiative interne de care se bucura angajatii?

Avem foarte multe beneficii si initiative interne de care ne bucuram in fiecare zi. De la fructe si dulciuri, baloane colorate in tot office-ul, la mesaje emotionante cu ocazia aniversarii zilei de nastere, pana la asigurare medicala si 7card (pentru dulciurile de mai devreme), in cadrul Lugera suntem foarte atenti la nevoile colegilor si incercam sa gasim solutii in acest sens.





Ce planuri de dezvoltare aveti in perioada urmatoare?

Pentru perioada urmatoare pregatim cateva sesiuni de Learning pentru noua generatie. Ne dorim sa venim in ajutorul lor cu informatiile pe care le-am acumulat despre piata pana acum; cum sa identifice oportunitatile profesionale potrivite competentelor, care sa fie abordarea in cadrul primelor intalniri cu angajatorul si bineinteles, cum sa isi scoata in evidenta atuurile.

Pentru echipa interna, gandim o structura diferita fata de tot ceea ce am facut pana acum. Vom forma grupe specializate pe domenii de activitate pentru a creste performanta si rezultatele echipei integrale. Stay tuned!


Care poate fi parcursul profesional al unui angajat in companie?

Foarte multi dintre angajatii nostri au crecut de roluri de Asistent/Junior pana la Senior si Team leader. Aceste cresteri s-au datorat implicarii lor constante in proiecte, apropierea fata de seniori si dorinta lor de a invata cat mai mult din experienta colegilor.


Cum va implicati in dezvoltarea profesionala a angajatilor?

Agentia vine in sprijinul angajatilor, dandu-le posibilitatea ownership-ului pe proces si ocazia de a-si pune in aplicare ideile pentru a testa si pentru a ajunge la cea mai buna varianta in cazului proiectului respectiv.

Mai mult decat atat, suntem incurajati sa participam la diferite conferinte si cursuri pentru dezvoltare profesionala si ocazia de networking.



Cum se deruleaza procesul de recrutare si ce instrumente folositi de obicei?

Orice proces incepe printr-o intalnire cu clientul in cadrul careia se discuta detalii despre contextul de business, obiectivele organizationale, profilul si competentele persoanei cautate. Ulterior se defineste strategia de recrutare: identificarea industriilor si companiilor din care vom aborda candidatii, stabilirea canalelor de promovare potrivite tipului de pozitie si a nivelului de senioritate.

In etapa urmatoare incepem abordarea potentialilor candidati si evaluarea acestora prin metode de tipul: interviului bazat pe competente, testari, centre de evaluare si dezvoltare, verificare de referinte, etc.

Pe tot parcursul acestui process, comunicarea cu managerul angajator sau HR-ul este esentiala, acestia fiind informati in permanenta in legatura cu progresul proiectului.

Instrumentele sunt diversificate in functie de senioritatea profilului si recurenta profilului in cadrul agentiei. De exemplu, daca in ultima vreme am gestionat foarte multe proiecte din zona Finance, vom merge catre informatiile din baza de date pe care le avem pentru candidatii recent implicati, stiind ca sunt in continuare in cautare activa.


Madalina Nicolae @ Lugera - The People Republic

Ma simt norocoasa pentru faptul ca am stiut din liceu ca vreau sa studiez Comunicare si Relatii Publice si mai departe, ca am stiut din primul an de facultate ca domeniul Resurselor Umane este cel potrivit pentru mine. Am fost implicata in diferite proiecte si activitati extracurriculare pe timpul facultatii iar din 2017 fac parte din minunata echipa Lugera. Am inceput ca Junior Recruitment Consultant, preluand proiecte de volum care m-au ajutat sa-mi dezvolt competentele de prezentare si organizare iar in prezent ocup rolul de Senior Recruitment Consultant. Am parte de proiecte diferite, situatii limita si schimbari constante in proces iar toate lucrurile acestea ma ajuta sa devin un profesionist.

Pentru viitor am cateva directii spre care as vrea sa ma indrept insa sunt pregatita oricand pentru a accepta provocari dinafara zonei de comfort.
 

Va recomandam si:

Put your mark as Content Creation Specialist, in a German Community @ WNS

  Vrei cele mai bune articole Hipo.ro pe Email?
Dar Job-uri de la cei mai doriti angajatori?