Administrator Operatiuni Curente

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BRD - Groupe Societe Generale active.


Vezi toate job-urile Administrator Operatiuni Curente active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internship active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: BRD - Groupe Societe Generale
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internship
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Arad
  • BUCURESTI
  • Focsani
  • Actualizat la: 20.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    BRD - Groupe Société Générale

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt :

    Jucatori de echipa: toti cei aproximativ 7.700 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,2 milioane de clienti pe care ii avem.

    Inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.

    Adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.

    Profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup : Responsabilitate, Angajament, Inovare, Spirit de echipa.

    7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    - Studii medii sau superioare
    - Cunostinte economice generale
    - Cunostinte bancare generale
    - Operare calculator
    - Operare numerar

    Profilul candidatului:

    - Cunoasterea limbii engleze
    - Orientare spre client
    - Orientare spre rezultate
    - Atentie la detalii
    - Cooperare
    - Abilitati de vanzare si persuasiune

    Oferta:

    - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist
    - Tip de contract: CDD

    Responsabilitati

    Realizeaza targetelor de vanzare si promovare a produselor, cu exceptia celor de creditare: ofera informatii generale despre produsele de creditare. Daca este cazul orienteaza clientii catre consilierii de clientela;
    Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite ;
    Participa la actiunile de animare comerciala organizate la nivel de grup cu clienti si prospecti ;
    Asigura serviciile legate de operatiuni curente in lei si in devize ale clientelei; Asigura verificarea autenticitatii acestora si incadrarea in limitele de disponibilitati ;
    Asigura efectuarea operatiunilor in numerar (plati, incasari, schimb valutar, Western Union, POS, etc.);
    Efectueaza operatiunile in numerar (lei si valuta) ordonate direct de clienti, inclusiv operatiunile initiate de consilierii de clientela ; Verifica documentele aferente pentru toate operatiunile realizate ;
    Asigura procesarea sau primeste si verifica documentele aferente operatiunilor clientelei in lei, valuta si le transmite in back office pentru prelucrare: instrumente de credit / debit, ordine de plata, cereri de eliberare cecuri barate, ordine de vanzare / cumparare valuta, dispozitii de plata externa, etc. ;
    Introduce la mapele clientilor extrasele de cont, elibereaza extrase de cont la cerere;
    Gestioneaza cererile clientilor legat de activitatea de carduri ;
    Asigura arhivarea documentelor aferente operatiunilor efectuate ;