HR Outsourcing Manager

Angajator: Accace Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.07.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    CE OFERIM?

    O gama completa de servicii de consultanta si BPO multi-country.

    Punem accentul pe inovatie si exploram solutii BPO si de consultanta inteligente, care sa contribuie la succesul clientilor nostri. Expertiza, intelegerea profunda a afacerii clientului nostru, gandirea out-of-the-box si entuziasmul ne califica drept un partener de incredere pe toate planurile.

    DE CE SUNTEM DIFERITI?

    Solutii eficiente conduse de inovatie.

    Dezvoltam solutii IT pentru clientii nostri pentru a gestiona cat mai bine procesele de contabilitate, salarizare si resurse umane. De asemenea, avem experienta in livrarea de servicii multy-country, reducerea de costuri si economisirea timpului petrecut cu gestionarea unei retele de diferiti furnizori externi.


    Misiunea noastra este de a ne sprijini clientii, colegii si partenerii sa isi atinga visurile, lasand o amprenta pozitiva asupra lumii.

    Cerinte

    Minim 5 ani experienta de coordonare a unei echipe de minim 3 persoane
    Sa ai disponibilitatea de a lucra de la sediul clientului (Luni-Vineri)
    -Studii superioare finalizate
    -Certificat de absolvire a unui curs acreditat de “Inspector resurse umane” (sau in curs de obtinere)
    -Minim 5 ani experienta in domeniul administrarii de personal si salarizare
    -Cunostinte de utilizare a aplicatiilor Microsoft Office
    -Cunostinte foarte bune cu privire la prevederile legislatiei muncii in vigoare
    -Cunostinte avansate de limba engleza

    Responsabilitati

    -Coordonarea echipei si construirea unei culturi de echipa sanatoase si eficiente
    -Oferirea  suportului in procesul de integrare a noilor membri ai echipei
    -Coordonarea activitatilor administrative specifice echipei din subordine
    -Intocmirea, urmarirea si asigurarea respectarii procedurilor de lucru la nivelul echipei
    -Asigurarea participarii membrilor echipei la trainingurile de perfectionare interne si externe organizate la solicitarea clientului sau a angajatorului
    -Oferirea asistentei in revizuirea si actualizarea procedurilor  interne si Regulamentului Intern comunicat de client
    -Oferirea suportului echipei de Management a clientului, in vederea respectarii strategiei de Resurse Umane,
    -Oferirea consultantei legislative atat clientului cat si angajatilor acestuia pe subiecte ce tin de domeniul Resurselor Umane.

    Alte informatii

    -Tichete de masa
    -Abonament medical la o clinica privata cu renume
    -Concediu de studiu platit
    -Traininguri, sustinere financiara pentru specializari
    -Abonament Bookster
    -Tichete culturale
    -Sansa de a te dezvolta si de a lucra alaturi de colegi tineri si prietenosi, cu un puternic background profesional
    -Organizam diverse evenimente interactive care ajuta la destinderea atmosferei si la intarirea spiritului de echipa. Este suficient sa ne urmaresti pagina de Facebook Accace Careers Romania si te vei convinge singur!
     

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Accace Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Accace Romania >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (20)