Office Assistant

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.06.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    Suntem in cautarea unui Office Assistant pentru unul din clientii nostri, in Bucuresti. Rolul presupune gestionarea documentelor, planificarea calatoriilor si mentinerea legaturii cu furnizorii si partenerii companiei.

    Cerinte:
    • Studii superioare finalizate
    • Cunostinte MS Office, Outlook
    • Limba engleza - nivel conversational
    • Aptitudini de comunicare si relationare
    • Capacitate de organizare si planificare
    • Experienta intr-un rol similar reprezinta un avantaj

    Responsabilitati

    • Preluarea si directionarea apelurilor telefonice
    • Primirea si transmiterea corespondentei in cadrul companiei
    • Efectuarea rezervarilor de calatorie pentru angajatii companiei
    • Mentinerea legaturii cu furnizorii
    • Intocmirea comenzilor de achizitie si receptia acestora
    • Tehnoredactarea documentelor si gestionarea evidentei acestora
    • Primirea vizitatorilor si realizarea activitatilor de protocol pentru intalnirile desfasurate la sediu

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Ilfov,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (44)