Office Assistant
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16.06.2024 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
Suntem in cautarea unui Office Assistant pentru unul din clientii nostri, in Bucuresti. Rolul presupune gestionarea documentelor, planificarea calatoriilor si mentinerea legaturii cu furnizorii si partenerii companiei.
Cerinte:
• Studii superioare finalizate
• Cunostinte MS Office, Outlook
• Limba engleza - nivel conversational
• Aptitudini de comunicare si relationare
• Capacitate de organizare si planificare
• Experienta intr-un rol similar reprezinta un avantaj
• Preluarea si directionarea apelurilor telefonice
• Primirea si transmiterea corespondentei in cadrul companiei
• Efectuarea rezervarilor de calatorie pentru angajatii companiei
• Mentinerea legaturii cu furnizorii
• Intocmirea comenzilor de achizitie si receptia acestora
• Tehnoredactarea documentelor si gestionarea evidentei acestora
• Primirea vizitatorilor si realizarea activitatilor de protocol pentru intalnirile desfasurate la sediu
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Office Assistant Aplica fara CV | |
Junior Office Assistant BUCURESTI, Ilfov, | |
Assistant Manager BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (43) |
Raporteaza eroarea la